درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 - 23:39   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
  درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی
  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟
  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54599صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 30 بهمن 1402 - 14:17
نهادینه شدن فرایندهای استاندارد در سازمان منجر به بهبود عملکرد روابط‌عمومی می‌شود
بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، لازمه تحلیل صحیح از عملکرد روابط‌عمومی سازمان را شناخت دقیق سازمان ذکر کرد و افزود: اهمیت این امر در سازمانی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در قامت یک وزارتخانه با ساختار پیچیده، با گستره کاری بالا و تنوع فعالیت‌هادر حال خدمات‌رسانی است، بیش از پیش مشهود است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تدوین فرایندها و شاخص های استاندارد در سازمان و نهادینه شدن آنها بهبود و ارتقای کیفی فعالیت‌های روابط‌عمومی را به دنبال دارد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بهزاد راجی مشاور ریاست و مدیرکل روابط‌عمومی این سازمان در نشست هم‌اندیشی و دوره آموزشی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برگزار شد، لازمه تحلیل صحیح از عملکرد روابط‌عمومی سازمان را شناخت دقیق سازمان ذکر کرد و افزود: اهمیت این امر در سازمانی همچون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای که در قامت یک وزارتخانه با ساختار پیچیده، با گستره کاری بالا و تنوع فعالیت‌هادر حال خدمات‌رسانی است، بیش از پیش مشهود است.


راجی با اشاره به اهمیت نگاه و بینش رسانه‌ای در سازمان افزود: امروز خوشبختانه در سازمان این نگاه وجود دارد، اما با هم‌افزایی و تعامل بیش از پیش لازم است در تمام سطوح مدیریتی، ستادی و استانی این نگاه تقویت شود.


وی خاطرنشان کرد: انجام کارهای بزرگ و برداشتن گام‌های بلند در روابط‌عمومی هر سازمانی منوط به توجه بیش از پیش به مقوله تفکر، تعمق و ایده‌پردازی است.


مدیر کل روابط‌عمومی اظهار داشت: ایجاد تغییر و تحول پدیده‌ای زمان‌بر و پیچیده است و انتقال خدمات سازمان به مردم در گرو ارتباط مستمر و مؤثر با رسانه‌ها و انعکاس اخبار عملکردها، فعالیت‌ها و خدمات است.

راجی با تاکید بر اهمیت استانداردسازی و پرهیز از رفتارهای سلیقه‌ای، تحقق این مهم و انجام فعالیت‌ها بر اساس شاخص‌های کیفی را یکی از اهداف کاری در حوزه روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای معرفی کرد.


وی ابراز امیدواری کرد ثمره برگزاری دوره‌های آموزشی در روابط‌عمومی، اعتلای سازمان در حوزه ارتباطات باشد و در نهایت منافع آن در جهت خدمت‌رسانی به مردم باشد.

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند


  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی


  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد


  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد


  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو


  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی


  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟


  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد