درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 20:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54642صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 10 فروردین 1403 - 04:30
تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
این موضوع برای هر کسی که با تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر مواجه است، از جمله مدیران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، مهم است.
  


اهمیت این موضوع:
این موضوع برای هر کسی که با تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر مواجه است، از جمله مدیران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، مهم است.


استدلال مولر:
مولر استدلال می‌کند که ادراک افراد از خطرات می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها در مورد انتخاب‌های پرخطر یا کم خطر تاثیر بگذارد.

او می‌گوید که "شرط‌های ایمن" همیشه ایمن نیستند و "چیزهای مطمئن" همیشه مطمئن نیستند. عدم قطعیت می‌تواند ادراک افراد از خطرات را تغییر دهد و مدیران باید قبل از اتخاذ تصمیمات مهم، ادراک خود از خطرات را در نظر بگیرند.

دلایل احتمالی:
مولر به طور خاص به این موضوع نمی‌پردازد که چرا ادراک افراد از خطرات می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها تاثیر بگذارد. با این حال، او به چند عامل احتمالی اشاره می‌کند، از جمله:

- تجربیات شخصی
- هنجارهای اجتماعی
- تعصبات شناختی

راه‌حل‌های احتمالی:
مولر به طور خاص به این موضوع نمی‌پردازد که چگونه می‌توان با تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر مقابله کرد. با این حال، او به چند راه‌حل احتمالی اشاره می‌کند، از جمله:

- افزایش آگاهی از تعصبات شناختی
- جمع‌آوری اطلاعات بیشتر
- مشورت با دیگران

 

نکات کلیدی:
- افراد در سطوح مختلفی از ریسک‌پذیری قرار دارند.

- درک افراد از خطرات می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها در مورد انتخاب‌های پرخطر یا کم خطر تاثیر بگذارد.

- "شرط‌های ایمن" همیشه ایمن نیستند و "چیزهای مطمئن" همیشه مطمئن نیستند.
عدم قطعیت می‌تواند ادراک افراد از خطرات را تغییر دهد.

- مدیران باید قبل از اتخاذ تصمیمات مهم، ادراک خود از خطرات را در نظر بگیرند.


نویسنده: یوهانس مولر
تاریخ انتشار: 15 فوریه 2024

منبع انگلیسی: فوربس
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد