درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 - 02:02   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54642صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 10 فروردین 1403 - 08:24
تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
این موضوع برای هر کسی که با تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر مواجه است، از جمله مدیران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، مهم است.
  


اهمیت این موضوع:
این موضوع برای هر کسی که با تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر مواجه است، از جمله مدیران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، مهم است.


استدلال مولر:
مولر استدلال می‌کند که ادراک افراد از خطرات می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها در مورد انتخاب‌های پرخطر یا کم خطر تاثیر بگذارد.

او می‌گوید که "شرط‌های ایمن" همیشه ایمن نیستند و "چیزهای مطمئن" همیشه مطمئن نیستند. عدم قطعیت می‌تواند ادراک افراد از خطرات را تغییر دهد و مدیران باید قبل از اتخاذ تصمیمات مهم، ادراک خود از خطرات را در نظر بگیرند.

دلایل احتمالی:
مولر به طور خاص به این موضوع نمی‌پردازد که چرا ادراک افراد از خطرات می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها تاثیر بگذارد. با این حال، او به چند عامل احتمالی اشاره می‌کند، از جمله:

- تجربیات شخصی
- هنجارهای اجتماعی
- تعصبات شناختی

راه‌حل‌های احتمالی:
مولر به طور خاص به این موضوع نمی‌پردازد که چگونه می‌توان با تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر مقابله کرد. با این حال، او به چند راه‌حل احتمالی اشاره می‌کند، از جمله:

- افزایش آگاهی از تعصبات شناختی
- جمع‌آوری اطلاعات بیشتر
- مشورت با دیگران

 

نکات کلیدی:
- افراد در سطوح مختلفی از ریسک‌پذیری قرار دارند.

- درک افراد از خطرات می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها در مورد انتخاب‌های پرخطر یا کم خطر تاثیر بگذارد.

- "شرط‌های ایمن" همیشه ایمن نیستند و "چیزهای مطمئن" همیشه مطمئن نیستند.
عدم قطعیت می‌تواند ادراک افراد از خطرات را تغییر دهد.

- مدیران باید قبل از اتخاذ تصمیمات مهم، ادراک خود از خطرات را در نظر بگیرند.


نویسنده: یوهانس مولر
تاریخ انتشار: 15 فوریه 2024

منبع انگلیسی: فوربس
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد