درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 00:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54642صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیجمعه، 10 فروردین 1403 - 08:24
تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر
این موضوع برای هر کسی که با تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر مواجه است، از جمله مدیران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، مهم است.
  


اهمیت این موضوع:
این موضوع برای هر کسی که با تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر مواجه است، از جمله مدیران، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران، مهم است.


استدلال مولر:
مولر استدلال می‌کند که ادراک افراد از خطرات می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها در مورد انتخاب‌های پرخطر یا کم خطر تاثیر بگذارد.

او می‌گوید که "شرط‌های ایمن" همیشه ایمن نیستند و "چیزهای مطمئن" همیشه مطمئن نیستند. عدم قطعیت می‌تواند ادراک افراد از خطرات را تغییر دهد و مدیران باید قبل از اتخاذ تصمیمات مهم، ادراک خود از خطرات را در نظر بگیرند.

دلایل احتمالی:
مولر به طور خاص به این موضوع نمی‌پردازد که چرا ادراک افراد از خطرات می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها تاثیر بگذارد. با این حال، او به چند عامل احتمالی اشاره می‌کند، از جمله:

- تجربیات شخصی
- هنجارهای اجتماعی
- تعصبات شناختی

راه‌حل‌های احتمالی:
مولر به طور خاص به این موضوع نمی‌پردازد که چگونه می‌توان با تاثیر ادراک بر تصمیم‌گیری در شرایط پرخطر مقابله کرد. با این حال، او به چند راه‌حل احتمالی اشاره می‌کند، از جمله:

- افزایش آگاهی از تعصبات شناختی
- جمع‌آوری اطلاعات بیشتر
- مشورت با دیگران

 

نکات کلیدی:
- افراد در سطوح مختلفی از ریسک‌پذیری قرار دارند.

- درک افراد از خطرات می‌تواند بر تصمیم‌گیری آنها در مورد انتخاب‌های پرخطر یا کم خطر تاثیر بگذارد.

- "شرط‌های ایمن" همیشه ایمن نیستند و "چیزهای مطمئن" همیشه مطمئن نیستند.
عدم قطعیت می‌تواند ادراک افراد از خطرات را تغییر دهد.

- مدیران باید قبل از اتخاذ تصمیمات مهم، ادراک خود از خطرات را در نظر بگیرند.


نویسنده: یوهانس مولر
تاریخ انتشار: 15 فوریه 2024

منبع انگلیسی: فوربس
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد