درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 23:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54729صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیجمعه، 4 خرداد 1403 - 15:24
فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی در ایران، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ در تهران برگزار خواهد شد.
  

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

تاریخ برگزاری: ۲۳ خرداد ۱۴۰۳

 

 

روابط‌عمومی در دنیای امروز نقشی بسیار مهم و حیاتی در ایجاد ارتباط موثر بین سازمان‌ها و مخاطبان آنها ایفا می‌کند. روابط‌عمومی می‌تواند به سازمان‌ها در ارتقای وجهه عمومی، افزایش آگاهی از برند، ایجاد روابط مثبت با ذینفعان و در نهایت، دستیابی به اهداف سازمانی کمک کند.


دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی می‌تواند گامی مهم در جهت ارتقای جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی در ایران باشد.


امید است که این اجلاس با حضور فعالان برجسته حوزه روابط‌عمومی و با ارائه مباحث علمی و کاربردی، به ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی در کشور کمک کند.

 

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران با هدف هم‌اندیشی و تبادل نظر در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی در ایران، ۲۳ خرداد ۱۴۰۳در تهران برگزار خواهد شد.

 

اهمیت اجلاس
با توجه به تحولات سریع دنیای امروز و ضرورت به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی، این اجلاس فرصتی مغتنم برای تبادل نظر و تجارب در این حوزه خواهد بود.

مدیران روابط‌عمومی سازمان‌های پیشرو تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف روابط‌عمومی به اشتراک خواهند گذاشت.

این اجلاس فرصتی برای ایجاد شبکه‌های ارتباطی بین مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی خواهد بود.

 

ارزیابی اجلاس
برگزاری اولین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با استقبال چشمگیری از سوی مدیران و کارشناسان این حوزه مواجه شد.

در این اجلاس، مباحث مهمی در خصوص چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی در ایران مطرح شد.

برگزاری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی فرصتی برای پیگیری مباحث مطرح شده در اولین اجلاس و ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی در ایران خواهد بود.


اهداف اجلاس:
• ارتقای دانش و مهارت‌های تخصصی مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی
• ایجاد فرصتی برای تبادل نظر و تجارب بین فعالان حوزه روابط‌عمومی
• شناسایی و بررسی چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌روی روابط‌عمومی
• ارائه راهکارهای عملی برای ارتقای جایگاه و عملکرد روابط‌عمومی در ایران

محورهای اصلی اجلاس:
• روابط‌عمومی و هوش مصنوعی: هوش مصنوعی در حال تغییر چشم‌انداز بسیاری از صنایع، از جمله روابط‌عمومی است. در این اجلاس، به بررسی چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای عملکرد روابط‌عمومی پرداخته خواهد شد.


• روابط‌عمومی و پایداری: پایداری یکی از مهم‌ترین مسائلی است که جهان امروز با آن مواجه است. در این اجلاس، به بررسی نقش روابط‌عمومی در ترویج پایداری و مسئولیت اجتماعی پرداخته خواهد شد.


• روابط‌عمومی، تنوع و برابری: تنوع و برابری برای هر سازمانی که می‌خواهد در دنیای امروز موفق باشد، ضروری است. در این اجلاس، به بررسی چگونگی استفاده از روابط‌عمومی برای ایجاد محیط‌های کاری فراگیر و عادلانه پرداخته خواهد شد.


• روابط‌عمومی و داستان‌سرایی: داستان‌سرایی ابزاری قدرتمند برای ارتباط با مخاطبان است. در این اجلاس، به بررسی چگونگی استفاده از روابط‌عمومی برای روایت داستان‌های جذاب و معنادار پرداخته خواهد شد.


• روابط‌عمومی و خلاقیت: خلاقیت برای موفقیت در روابط‌عمومی ضروری است. در این اجلاس، به بررسی چگونگی استفاده از روابط‌عمومی برای ایجاد کمپین‌های خلاقانه و نوآورانه پرداخته خواهد شد.


جوایز بیست‌وسومین دوره جوایز صنعت روابط‌عمومی ایران:
• نشان عالی پیشکسوتان روابط‌عمومی
• نشان عالی پیشگامان روابط‌عمومی
• نشان عالی ستاره‌های روابط‌عمومی
• نشان عالی سفیران ارتباطات
• نشان عالی مدیران ارتباط‌گر
• نشان عالی مدیران خلاق روابط‌عمومی
• نشان عالی مدیران اثرگذار روابط‌عمومی
• نشان عالی کارشناسان اثرگذار روابط‌عمومی
• نشان عالی مدیران پایداری
• نشان عالی مدیران داستان‌سرایی
• نشان عالی مسئولیت اجتماعی و ای‌اس‌جی
• نشان عالی خلاقیت
• نشان عالی برندسازی
• نشان عالی مدیریت بحران
• نشان عالی هوش مصنوعی روابط‌عمومی
• نشان عالی ارتباطات

علاقمندان می‌توانند برای ثبت‌نام در "دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی" به وب‌سایت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به آدرس https://kpri.ir/ و www.shara.ir مراجعه و یا با شماره تلفن‌های دبیرخانه تماس حاصل نمایند.
با توجه به محدودیت ظرفیت، اولویت با متقاضیانی است که زودتر ثبت‌نام و هزینه شرکت در اجلاس را پرداخت نمایند.


اطلاعات تماس دبیرخانه: ۶۶۹۴۳۶۷۰- ۶۶۵۷۰۱۹۴ (۰۲۱)
وب‌سایت: https://kpri.ir- www.shara.ir
کانال تلگرام: https://telegram.me/sharaPR


دعوت می‌شود حداکثر تا تاریخ ۱۵ خردادماه ۱۴۰۲ نسبت به ثبت‌نام و ارسال آثار خود اقدام فرمایند.



 


 


 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد