درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:41   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54789صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 10:09
فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
فناوری سلامت پوشیدنی شامل دستگاه‌ها و نرم‌افزارهایی است که داده‌های سلامت و تناسب اندام شخصی را رصد می‌کنند. این حوزه فراتر از ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند، در حال تکامل به سمت دستگاه‌های پیشرفته‌تر نظارت پزشکی و درمان‌های پوشیدنی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || فناوری سلامت پوشیدنی شامل دستگاه‌ها و نرم‌افزارهایی است که داده‌های سلامت و تناسب اندام شخصی را رصد می‌کنند.

این حوزه فراتر از ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند، در حال تکامل به سمت دستگاه‌های پیشرفته‌تر نظارت پزشکی و درمان‌های پوشیدنی است.

چرا این روند جذاب است؟

پتانسیل رشد بالا: تقاضا برای راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی شخصی و قابل‌دسترس رو به افزایش است.

ثبات بلندمدت: این صنعت به دلیل ماهیت ضروری و وابستگی به سلامت و رفاه افراد، از ثبات بالایی برخوردار است.

تنوع در سرمایه‌گذاری: طیف وسیعی از شرکت‌ها، از جمله غول‌های فناوری و استارت‌آپ‌های نوآور، در این زمینه فعالیت می‌کنند.

 اندازه بازار و پیش‌بینی رشد
اندازه بازار: 59.12 میلیارد دلار در سال 2022

 پیش‌بینی
73.77 میلیارد دلار در سال 2023
428.92 میلیارد دلار تا سال 2030

 عوامل محرک رشد:

تمرکز فزاینده بر تناسب اندام و سلامت: افزایش آگاهی از سلامت و تناسب اندام، تقاضا برای دستگاه‌های ردیابی و مانیتورینگ را افزایش می‌دهد.

ادغام فناوری‌های پیشرفته: هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و حسگرهای زیستی، قابلیت‌های جدیدی را به دستگاه‌های پوشیدنی اضافه می‌کنند.

افزایش تقاضا برای مراقبت‌های بهداشتی از راه دور: تمایل به ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی از راه دور و شخصی، فرصت‌های جدیدی را برای فناوری‌های پوشیدنی ایجاد می‌کند.

منبع انگلیسی: Edge Computing
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد