درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 20:23   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی
  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف
  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟
  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران
  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر می‌شود
  پایان عصر جستجوی سنتی؟ رسانه‌های اجتماعی به دروازه اصلی اطلاعات تبدیل می‌شوند
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54789صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:03
فناوری سلامت پوشیدنی: روند نوظهور با پتانسیل عظیم
فناوری سلامت پوشیدنی شامل دستگاه‌ها و نرم‌افزارهایی است که داده‌های سلامت و تناسب اندام شخصی را رصد می‌کنند. این حوزه فراتر از ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند، در حال تکامل به سمت دستگاه‌های پیشرفته‌تر نظارت پزشکی و درمان‌های پوشیدنی است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || فناوری سلامت پوشیدنی شامل دستگاه‌ها و نرم‌افزارهایی است که داده‌های سلامت و تناسب اندام شخصی را رصد می‌کنند.

این حوزه فراتر از ردیاب‌های تناسب اندام و ساعت‌های هوشمند، در حال تکامل به سمت دستگاه‌های پیشرفته‌تر نظارت پزشکی و درمان‌های پوشیدنی است.

چرا این روند جذاب است؟

پتانسیل رشد بالا: تقاضا برای راه‌حل‌های مراقبت‌های بهداشتی شخصی و قابل‌دسترس رو به افزایش است.

ثبات بلندمدت: این صنعت به دلیل ماهیت ضروری و وابستگی به سلامت و رفاه افراد، از ثبات بالایی برخوردار است.

تنوع در سرمایه‌گذاری: طیف وسیعی از شرکت‌ها، از جمله غول‌های فناوری و استارت‌آپ‌های نوآور، در این زمینه فعالیت می‌کنند.

 اندازه بازار و پیش‌بینی رشد
اندازه بازار: 59.12 میلیارد دلار در سال 2022

 پیش‌بینی
73.77 میلیارد دلار در سال 2023
428.92 میلیارد دلار تا سال 2030

 عوامل محرک رشد:

تمرکز فزاینده بر تناسب اندام و سلامت: افزایش آگاهی از سلامت و تناسب اندام، تقاضا برای دستگاه‌های ردیابی و مانیتورینگ را افزایش می‌دهد.

ادغام فناوری‌های پیشرفته: هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و حسگرهای زیستی، قابلیت‌های جدیدی را به دستگاه‌های پوشیدنی اضافه می‌کنند.

افزایش تقاضا برای مراقبت‌های بهداشتی از راه دور: تمایل به ارائه خدمات مراقبت‌های بهداشتی از راه دور و شخصی، فرصت‌های جدیدی را برای فناوری‌های پوشیدنی ایجاد می‌کند.

منبع انگلیسی: Edge Computing
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  یادداشت خبری دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی: گامی مهم در راستای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی در ایران


  مطالعه: تاثیر ارتباطات رهبری بر اعتماد کارکنان در طول بحران


  هوش مصنوعی: بازاریاب خلاق یا ابزار خلاقانه؟


  آیا روابط‌عمومی در بلاک چین مرده است؟ نگاهی به دیدگاه‌های مخالف


  وحشت اخلاقی جدید: رسانه‌های اجتماعی


  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی


  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد