درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 05:06   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  آیا نظرسنجی‌های رضایت مشتری دقیق هستند؟
  ممنوع کردن بچه‌ها از رسانه‌های اجتماعی راه‌حل نیست - این افراد بالای 60 سال هستند که باید اینترنت را ترک کنند
  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان
  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند
  استراتژی‌های تصمیم‌گیری: 4 گام برای موفقیت
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54790صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 16:07
هوش مصنوعی گوگل می‌تواند چندین کتاب را جذب کند. با این همه داده چه خواهد کرد؟
هوش مصنوعی گوگل به نام Gemini 1.5 Pro می‌تواند 1 میلیون توکن را در خود جای دهد که معادل 3 تا 7 کتاب است. این مدل می‌تواند 1 ساعت ویدیو، 11 ساعت صدا و بیش از 30000 خط کد را نیز پردازش کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || هوش مصنوعی گوگل به نام Gemini 1.5 Pro می‌تواند 1 میلیون توکن را در خود جای دهد که معادل 3 تا 7 کتاب است.


این مدل می‌تواند 1 ساعت ویدیو، 11 ساعت صدا و بیش از 30000 خط کد را نیز پردازش کند.

گوگل با داده‌هایی که کاربران از طریق Gemini 1.5 به اشتراک می‌گذارند چه خواهد کرد؟

احتمالاً این اطلاعات به عنوان داده‌های آموزشی برای کمک به گوگل در ساخت مدل‌های دیگر استفاده می‌شود.

گوگل می‌گوید داده‌های به اشتراک گذاشته شده با جمبنی "به بهبود و توسعه محصولات، خدمات و فناوری‌های یادگیری ماشینی گوگل کمک می‌کند."

رویکرد گوگل به نحوه استفاده از داده‌ها بسته به اینکه مدل توسط چه کسی استفاده می‌شود متفاوت است.

برای توسعه دهندگان، محتوای ارسال شده به Google AI Studio "ممکن است برای بهبود خدمات ما، از جمله فناوری‌های یادگیری ماشینی ما استفاده شود."

برای مشتریان شرکتی، گوگل "از داده‌های مشتری برای آموزش مدل‌های گوگل بدون اجازه آن مشتری استفاده نمی‌کند."

هنوز مشخص نیست که کدام رویکرد استفاده از داده در مورد Gemini 1.5 Pro اعمال خواهد شد.

منبع انگلیسی: اینسایدر
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  میدیاکراسی: بررسی ابعاد مختلف: بررسی ابعاد مختلف


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هنر پرسیدن سوالات هوشمندانه


  من ویژگی جدید بینایی چت‌جی‌پی‌تی را با 7 فرمان آزمایش کردم - نتیجه شگفت‌انگیز است!


  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  از شمار دو چشم یک تن کم


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد