درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 11:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54791صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:22
جستجوی عمیق بینگ به طور رسمی برای همه کاربران فعال شد
مایکروسافت دیپ سرچ (Deep Search) را در ماه دسامبر معرفی کرد، ماه گذشته برای برخی از کاربران فعال شد و اکنون به طور رسمی برای همه کاربران فعال است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مایکروسافت دیپ سرچ (Deep Search) را در ماه دسامبر معرفی کرد، ماه گذشته برای برخی از کاربران فعال شد و اکنون به طور رسمی برای همه کاربران فعال است.


جستجوی عمیق بینگ، یک ویژگی اختیاری هوش مصنوعی مولد برای کمک به جستجوگران در یافتن پاسخ به سوالات پیچیده، اکنون برای همه کاربران فعال شده است.

به گزارش شارا به نقل از، مایکروسافت امروز اعلام کرد که همه کاربران می‌توانند با کلیک بر روی دکمه جستجوی عمیق در بالای صفحه نتایج جستجو، به این ویژگی دسترسی داشته باشند.

جستجوی عمیق بینگ در ابتدا در دسامبر 2023 به عنوان موتور جستجویی معرفی شد که با استفاده از نمایه بینگ و چت‌جی‌پی‌تی نسل چهارم به جستجوهای شما عمق بیشتری می‌بخشد تا نتایج جستجوی متناسب‌تر و عمیق‌تری ارائه دهد.

این ویژگی در اوایل فوریه برای مدت کوتاهی فعال شد، سپس برای آزمایش بیشتر حذف شد. در اوایل این ماه دوباره فعال شد و اکنون مایکروسافت رسماً راه اندازی آن را اعلام کرده است.

چه چیزی جدید است؟
جوردی ریباس از مایکروسافت اعلام کرد: "جستجوی عمیق اکنون در دسترس است. این ویژگی از شاخص بینگ موجود ما استفاده می‌کند و از چت‌جی‌پی‌تی نسل چهارم برای گسترش و بهبود درخواست شما و تعیین اهداف احتمالی استفاده می‌کند."

مایکل شچتر از مایکروسافت نیز تأیید کرد که این ویژگی اکنون برای "همه کاربران" فعال است.

نحوه کار:
جستجوی عمیق بر روی فهرست وب و سیستم رتبه‌بندی بینگ بنا شده است. سپس از چت‌جی‌پی‌تی نسل چهارم برای تشخیص تمام اهداف و تغییرات ممکن در پشت پرس و جو و محاسبه توضیحات برای هر یک از آنها استفاده می‌کند تا "مجموعه‌ای ایده‌آل از نتایج" ایجاد کند.

پس از استفاده از ترکیبی از تکنیک‌های جستجو، جستجوی عمیق نتایجی را نشان می‌دهد که معمولاً در نتایج جستجو ظاهر نمی‌شوند.

رتبه‌بندی نتایج جستجوی عمیق:
مهمترین عامل، تطابق صفحه با توضیحات گسترده بینگ است.
عوامل دیگر شامل مرتبط بودن موضوع، سطح جزئیات، اعتبار منبع، خلاقیت و محبوبیت صفحه هستند.

سرعت:
جستجوی عمیق به سرعت نتایج جستجوی معمولی بارگیری نمی‌شود. مایکروسافت می‌گوید که ممکن است تکمیل جستجوی عمیق تا 30 ثانیه طول بکشد. این کندی می‌تواند باعث شود که این ویژگی جذابیت خود را از دست بدهد، زیرا اکثر جستجوگران صبر زیادی نخواهند داشت.

چرا این ویژگی مهم است؟
جستجوی عمیق یکی دیگر از نمونه‌های استفاده از هوش مصنوعی در نتایج جستجو است.

به نظر می‌رسد این نتایج جستجو در مقایسه با Bing Chat، گوگل بارد و Google SGE کلیک بیشتری دریافت می‌کنند.

مایکروسافت از کاربران می‌خواهد که این ویژگی را امتحان کنند و نظرات خود را به اشتراک بگذارند.

آیا این ویژگی را امتحان کرده اید؟ نظرات خود را در مورد جستجوی عمیق ببنگ Bing به اشتراک بگذارید.
 

بری شوارتز | 22 مارس 2024 |

منبع انگلیسی: ونتوربیت
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد