درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 20 خرداد 1403 - 00:42   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا بدون بک‌لینک‌ زیاد در 10 رتبه برتر گوگل قرار گرفت؟
  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است
  برنامه تقدیر از 3 استاد پیشکسوت علوم انسانی
  دهمین کنفرانس روابط‌عمومی و صنعت برگزار می‌شود
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54928صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیپنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 20:19
جستجو همچنان سلطان باقی می‌ماند، اما رشد کند می‌شود
درآمد تبلیغات جستجو در سال 2023 به 88.8 میلیارد دلار رسید
درآمد تبلیغات جستجوی ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ به رکورد ۸۸.۸ میلیارد دلار رسید. این رقم نشان‌دهنده افزایش ۵.۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۲ است و نشان می‌دهد که جستجو همچنان علیرغم افزایش قیمت‌ها و رقابت فزاینده، کانال تبلیغاتی قدرتمندی باقی مانده است.
  


 شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || درآمد تبلیغات جستجوی ایالات متحده در سال ۲۰۲۳ به رکورد ۸۸.۸ میلیارد دلار رسید.

این رقم نشان‌دهنده افزایش ۵.۲ درصدی نسبت به سال ۲۰۲۲ است و نشان می‌دهد که جستجو همچنان علیرغم افزایش قیمت‌ها و رقابت فزاینده، کانال تبلیغاتی قدرتمندی باقی مانده است.

یافته‌ها

جستجو با ۳۹.۵ درصد از کل سهم بازار، همچنان بزرگترین بخش تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص می‌دهد. با این حال، این سهم در سال‌های اخیر به طور پیوسته در حال کاهش بوده است.

رشد سالانه تبلیغات جستجو کندتر از کل صنعت دیجیتال و سایر فرمت‌های تبلیغاتی مانند رسانه‌های اجتماعی و ویدیو است.

علیرغم کند شدن رشد، تبلیغات جستجو در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ با ۱۲.۳ درصد افزایش، قوی‌ترین عملکرد را داشته است.

- درآمد تبلیغات رسانه‌های اجتماعی در سال ۲۰۲۳ با ۸.۷ درصد افزایش به ۶۴.۹ میلیارد دلار رسید.

-- تبلیغات ویدیویی ۵۲.۱ میلیارد دلار یا ۲۳.۲ درصد از کل درآمد تبلیغاتی را در سال ۲۰۲۳ به خود اختصاص داد.

- درآمد تبلیغات نمایشی در سال ۲۰۲۳ به ۶۶.۱ میلیارد دلار رسید که رشدی ۴ درصدی را نشان می‌دهد.

- شبکه‌های خرده‌فروشی: شبکه‌های رسانه‌ای خرده‌فروشی شاهد افزایش 16.3 درصدی درآمد به 43.7 میلیارد دلار بودند.

 چشم‌انداز سال ۲۰۲۴:

 

 IAB چشم‌انداز را "امیدوارکننده" می‌داند، اما خاطرنشان می‌کند که تبلیغ‌کنندگان باید برای سازگاری با رفتارهای متغیر مصرف‌کننده، کانال‌های مصرف جدید، مقررات حفظ حریم خصوصی و تحولات هوش مصنوعی آماده باشند.

 

منبع انگلیسی: searchengineland

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد