درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 18:32   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54939صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 31 فروردین 1403 - 11:52
کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
کارولین هاید در مصاحبه‌ای با راسل شرمن از پادکست "Press Profiles" گفت که سابقه کارش در روابط‌عمومی به او در کار فعلی‌اش به عنوان مجری برنامه "Bloomberg Technology" در تلویزیون بلومبرگ کمک کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || کارولین هاید در مصاحبه‌ای با راسل شرمن از پادکست "Press Profiles" گفت که سابقه کارش در روابط‌عمومی به او در کار فعلی‌اش به عنوان مجری برنامه "Bloomberg Technology" در تلویزیون بلومبرگ کمک کرده است.


هاید که در سال 2008 به بلومبرگ پیوست، سابقه کار در پوشش بازارهای بدهی اروپا به عنوان گزارشگر مالی شرکتی را دارد. او در این نقش بر وام‌ها و اوراق قرضه شرکت‌ها و همچنین بدهی‌های دولتی تمرکز داشت.


به گفته هاید، تجربه‌اش در روابط‌عمومی به او کمک می‌کند تا با متخصصان روابط‌عمومی برای دریافت منابع و مهمانان مناسب برای برنامه‌اش ارتباط برقرار کند. او می‌گوید: "وقتی در روابط‌عمومی بودم، نقل‌قول‌های بسیار طولانی داشتم که داستان‌ها را در بر می‌گرفت. در بلومبرگ، کمی دقیق‌تر است."


هاید کار خود در بلومبرگ را درست در بحران مالی که منجر به سقوط Bear Stearns شد آغاز کرد. او می‌گوید: "فرسودگی در آن وجود داشت. تعمید با آتش همان جایی بود که بود."


هاید همچنین متوجه شده است که برنامه کاری او در بلومبرگ بسیار بیشتر از زمانی است که در روابط‌عمومی کار می‌کرد. او می‌گوید: "این یک شغل 24/7 است. شما همیشه در حال تماشای بازار هستید و همیشه در حال فکر کردن به داستان‌های بعدی هستید."


با وجود چالش‌ها، هاید از کارش در بلومبرگ لذت می‌برد. او می‌گوید: "این یک شغل هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است. من همیشه چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و همیشه با افراد جدیدی ملاقات می‌کنم."

 

منبع انگلیسی: talkingbiznews

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد