درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 18 خرداد 1403 - 03:29   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله

  مه مغزی طولانی کووید: تاثیر و راهبردهای مقابله


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  تنها کارمند روابط‌عمومی توییتر استعفا داد
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  روابط‌عمومی‌های عزیز…
  آینده روابط‌عمومی در سال 2024: عبور از مرزها
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش
  ایجاد بینش مشتری
  تفسیر جلد کتاب هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل
  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید
  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54939صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 31 فروردین 1403 - 11:52
کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
کارولین هاید در مصاحبه‌ای با راسل شرمن از پادکست "Press Profiles" گفت که سابقه کارش در روابط‌عمومی به او در کار فعلی‌اش به عنوان مجری برنامه "Bloomberg Technology" در تلویزیون بلومبرگ کمک کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || کارولین هاید در مصاحبه‌ای با راسل شرمن از پادکست "Press Profiles" گفت که سابقه کارش در روابط‌عمومی به او در کار فعلی‌اش به عنوان مجری برنامه "Bloomberg Technology" در تلویزیون بلومبرگ کمک کرده است.


هاید که در سال 2008 به بلومبرگ پیوست، سابقه کار در پوشش بازارهای بدهی اروپا به عنوان گزارشگر مالی شرکتی را دارد. او در این نقش بر وام‌ها و اوراق قرضه شرکت‌ها و همچنین بدهی‌های دولتی تمرکز داشت.


به گفته هاید، تجربه‌اش در روابط‌عمومی به او کمک می‌کند تا با متخصصان روابط‌عمومی برای دریافت منابع و مهمانان مناسب برای برنامه‌اش ارتباط برقرار کند. او می‌گوید: "وقتی در روابط‌عمومی بودم، نقل‌قول‌های بسیار طولانی داشتم که داستان‌ها را در بر می‌گرفت. در بلومبرگ، کمی دقیق‌تر است."


هاید کار خود در بلومبرگ را درست در بحران مالی که منجر به سقوط Bear Stearns شد آغاز کرد. او می‌گوید: "فرسودگی در آن وجود داشت. تعمید با آتش همان جایی بود که بود."


هاید همچنین متوجه شده است که برنامه کاری او در بلومبرگ بسیار بیشتر از زمانی است که در روابط‌عمومی کار می‌کرد. او می‌گوید: "این یک شغل 24/7 است. شما همیشه در حال تماشای بازار هستید و همیشه در حال فکر کردن به داستان‌های بعدی هستید."


با وجود چالش‌ها، هاید از کارش در بلومبرگ لذت می‌برد. او می‌گوید: "این یک شغل هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است. من همیشه چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و همیشه با افراد جدیدی ملاقات می‌کنم."

 

منبع انگلیسی: talkingbiznews

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی برگزار می‌شود


  چگونه گیمیفیکیشن می‌تواند تعامل کارکنان را افزایش دهد؟


  چت‌جی‌پی‌تی جدید: 12 درخواست تغییر بازی که قبلا امتحان نکرده‌اید


  استراتژی رشد: ایجاد و محافظت از ارزش


  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  نقش روابط‌عمومی در افزایش پایداری کشاورزی


  اطلاعیه هیات نظارت بر مطبوعات در خصوص انتخابات ریاست جمهوری


  محاسبات کوانتومی: مرز بعدی فناوری یا خطری برای آینده؟


  روایت‌های مستبدانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد