درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 - 10:24   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز
  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟
  جشن گرفتن زمین خوردن: درس‌هایی از بوستون داینامیکس و اطلس
  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی
  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل
  کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی
  اوپن‌ای‌آی محتوای شما را می‌خواهد، چه بخواهید چه نخواهید
  هنر درست اندیشیدن
  لایحه تیک‌تاک تصویب شد: 5 نکته کلیدی برای متخصصان روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54939صفحه نخست » جهان روابط عمومیجمعه، 31 فروردین 1403 - 12:28
کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
کارولین هاید در مصاحبه‌ای با راسل شرمن از پادکست "Press Profiles" گفت که سابقه کارش در روابط‌عمومی به او در کار فعلی‌اش به عنوان مجری برنامه "Bloomberg Technology" در تلویزیون بلومبرگ کمک کرده است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || کارولین هاید در مصاحبه‌ای با راسل شرمن از پادکست "Press Profiles" گفت که سابقه کارش در روابط‌عمومی به او در کار فعلی‌اش به عنوان مجری برنامه "Bloomberg Technology" در تلویزیون بلومبرگ کمک کرده است.


هاید که در سال 2008 به بلومبرگ پیوست، سابقه کار در پوشش بازارهای بدهی اروپا به عنوان گزارشگر مالی شرکتی را دارد. او در این نقش بر وام‌ها و اوراق قرضه شرکت‌ها و همچنین بدهی‌های دولتی تمرکز داشت.


به گفته هاید، تجربه‌اش در روابط‌عمومی به او کمک می‌کند تا با متخصصان روابط‌عمومی برای دریافت منابع و مهمانان مناسب برای برنامه‌اش ارتباط برقرار کند. او می‌گوید: "وقتی در روابط‌عمومی بودم، نقل‌قول‌های بسیار طولانی داشتم که داستان‌ها را در بر می‌گرفت. در بلومبرگ، کمی دقیق‌تر است."


هاید کار خود در بلومبرگ را درست در بحران مالی که منجر به سقوط Bear Stearns شد آغاز کرد. او می‌گوید: "فرسودگی در آن وجود داشت. تعمید با آتش همان جایی بود که بود."


هاید همچنین متوجه شده است که برنامه کاری او در بلومبرگ بسیار بیشتر از زمانی است که در روابط‌عمومی کار می‌کرد. او می‌گوید: "این یک شغل 24/7 است. شما همیشه در حال تماشای بازار هستید و همیشه در حال فکر کردن به داستان‌های بعدی هستید."


با وجود چالش‌ها، هاید از کارش در بلومبرگ لذت می‌برد. او می‌گوید: "این یک شغل هیجان‌انگیز و چالش‌برانگیز است. من همیشه چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و همیشه با افراد جدیدی ملاقات می‌کنم."

 

منبع انگلیسی: talkingbiznews

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نقش مهم روابط‌عمومی در حفظ و تقویت انسانیت


  کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی


  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز


  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟


  فرصت بزرگ ای‌اس‌جی برای روابط‌عمومی


  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی


  افراد دارای معلولیت را در اتاق خبر و در گزارش‌هایتان بگنجانید


  روابط‌عمومی، کلید موفقیت استارت‌آپ‌های فناوری


  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل


  هنر درست اندیشیدن


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد