درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 12:46   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان
  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌
  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم
  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان
  مطالعه: 56 درصد از سه موقعیت برتر گوگل توسط ccTLDها در اختیار دارند
  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)
  فروتنی فکری چیست؟
  روایت‌های رسانه‌ای و خبری
  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز
  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54941صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:00
دانشگاه‌ها به دنبال متخصصان ارتباطات استراتژیک در بحبوحه افزایش انتقادات عمومی هستند
دانشگاه‌ها و کالج‌های سراسر آمریکا در پاسخ به افزایش انتقادات عمومی و بررسی‌های سیاسی، در حال تقویت تلاش‌های خود در زمینه ارتباطات استراتژیک هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || دانشگاه‌ها و کالج‌های سراسر آمریکا در پاسخ به افزایش انتقادات عمومی و بررسی‌های سیاسی، در حال تقویت تلاش‌های خود در زمینه ارتباطات استراتژیک هستند.

به گزارش شارا به نقل از آکسیوس، این امر ناشی از نگرانی‌های فزاینده‌ای در مورد موضوعاتی مانند تنوع، برابری و شمول، بدهی وام‌های دانشجویی، هزینه بالای شهریه، آزادی بیان و ایمنی پردیس است.

 افزایش انتقادات

نظرسنجی گالوپ نشان می‌دهد که اعتماد به آموزش عالی در تمام گروه‌های جمعیتی کاهش یافته است.

این موضوع منجر به افزایش نظارت رسانه‌ای بر دانشگاه‌ها و کالج‌ها شده است، به طوری که پوشش منفی رسانه‌ها از سال ۲۰۱۴، ۱۲۰۰ درصد افزایش یافته است.

براساس داده‌ها، انتقاد از فعالیت‌های دانشگاه‌ها در رسانه‌های اجتماعی و همچنین پاسخ‌های آنها به این انتقادات، ۲۶۰۰ درصد افزایش یافته است.

 پاسخ دانشگاه‌ها

در پاسخ به این انتقادات، بسیاری از دانشگاه‌ها در حال ارتقای تیم‌های ارتباطی خود و یا استخدام مشاوران خارجی هستند.

آنها همچنین در حال توسعه استراتژی‌های جدیدی برای تعامل با ذینفعان کلیدی، از جمله دانشجویان، کارکنان، فارغ التحصیلان، اهداکنندگان و عموم مردم هستند.

 نقش ارتباطات استراتژیک

ارتباطات استراتژیک نقشی حیاتی در کمک به دانشگاه‌ها برای ناوبری در این محیط چالش برانگیز ایفا می‌کند.

با استفاده از ارتباطات موثر، دانشگاه‌ها می‌توانند درک ذینفعان کلیدی را از مسائل پیچیده، ایجاد اعتماد و ایجاد روابط قوی‌تر ایجاد کنند.

 

منبع انگلیسی: axios

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 



با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز


  فروتنی فکری چیست؟


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  روایت‌های رسانه‌ای و خبری


  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد