درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 11:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54942صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 31 فروردین 1403 - 08:34
ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
مایکروسافتوَسَا-یِک (VASA-1) را معرفی می‌کند: ابزار هوش مصنوعی که می‌تواند از یک تصویر، ویدیو تولید کند. وَسَا-یِک یک مدل هوش مصنوعی تصویر به ویدیو است که می‌تواند با استفاده از یک عکس و یک کلیپ صوتی گفتار، ویدیوهای واقع‌گرایانه ایجاد کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || مایکروسافتوَسَا-یِک (VASA-1) را معرفی می‌کند: ابزار هوش مصنوعی که می‌تواند از یک تصویر، ویدیو تولید کند.

وَسَا-یِک یک مدل هوش مصنوعی تصویر به ویدیو است که می‌تواند با استفاده از یک عکس و یک کلیپ صوتی گفتار، ویدیوهای واقع‌گرایانه ایجاد کند.

این ابزار از حرکات همگام صورت و لب، ظرافت‌های چهره و حرکات طبیعی سر برای ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

مایکروسافت تاکید می‌کند که وَسَا-یِک فقط یک نمایش تحقیقاتی است و هیچ برنامه‌ای برای انتشار عمومی آن وجود ندارد.

وَسَا-یِک یک پیشرفت قابل توجه در فناوری هوش مصنوعی مولد است. توانایی ایجاد ویدیوهای واقع‌گرایانه از یک عکس و یک کلیپ صوتی، کاربردهای بالقوه زیادی در زمینه‌هایی مانند سرگرمی، آموزش و ارتباطات دارد.

با این حال، این فناوری نگرانی‌های اخلاقی را نیز به وجود می‌آورد. وَسَا-یِک می‌تواند برای ایجاد دیپ‌فیک‌های متقاعدکننده‌ای استفاده شود که می‌توان از آنها برای انتشار اطلاعات نادرست یا آسیب رساندن به اعتبار افراد استفاده کرد.

مایکروسافت باید اقدامات احتیاطی را برای اطمینان از استفاده مسئولانه از وَسَا-یِک و به حداقل رساندن پتانسیل سوءاستفاده از آن انجام دهد.

منبع انگلیسی: creativebloq
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد