درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 17:25   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54942صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 31 فروردین 1403 - 12:28
ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
مایکروسافتوَسَا-یِک (VASA-1) را معرفی می‌کند: ابزار هوش مصنوعی که می‌تواند از یک تصویر، ویدیو تولید کند. وَسَا-یِک یک مدل هوش مصنوعی تصویر به ویدیو است که می‌تواند با استفاده از یک عکس و یک کلیپ صوتی گفتار، ویدیوهای واقع‌گرایانه ایجاد کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || مایکروسافتوَسَا-یِک (VASA-1) را معرفی می‌کند: ابزار هوش مصنوعی که می‌تواند از یک تصویر، ویدیو تولید کند.

وَسَا-یِک یک مدل هوش مصنوعی تصویر به ویدیو است که می‌تواند با استفاده از یک عکس و یک کلیپ صوتی گفتار، ویدیوهای واقع‌گرایانه ایجاد کند.

این ابزار از حرکات همگام صورت و لب، ظرافت‌های چهره و حرکات طبیعی سر برای ایجاد ویدیوهای با کیفیت بالا استفاده می‌کند.

مایکروسافت تاکید می‌کند که وَسَا-یِک فقط یک نمایش تحقیقاتی است و هیچ برنامه‌ای برای انتشار عمومی آن وجود ندارد.

وَسَا-یِک یک پیشرفت قابل توجه در فناوری هوش مصنوعی مولد است. توانایی ایجاد ویدیوهای واقع‌گرایانه از یک عکس و یک کلیپ صوتی، کاربردهای بالقوه زیادی در زمینه‌هایی مانند سرگرمی، آموزش و ارتباطات دارد.

با این حال، این فناوری نگرانی‌های اخلاقی را نیز به وجود می‌آورد. وَسَا-یِک می‌تواند برای ایجاد دیپ‌فیک‌های متقاعدکننده‌ای استفاده شود که می‌توان از آنها برای انتشار اطلاعات نادرست یا آسیب رساندن به اعتبار افراد استفاده کرد.

مایکروسافت باید اقدامات احتیاطی را برای اطمینان از استفاده مسئولانه از وَسَا-یِک و به حداقل رساندن پتانسیل سوءاستفاده از آن انجام دهد.

منبع انگلیسی: creativebloq
منبع فارسی: شارا
 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد