درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 11:09   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟

  چرا نوشتن با دست برای تفکر و یادگیری بهتر از تایپ کردن است؟


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه
  مرجعیت رسانه‌ای
  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54943صفحه نخست » ادامه مطلب یکجمعه، 31 فروردین 1403 - 08:42
متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
متا مدل‌های هوش مصنوعی منبع باز جدید خود به نام لامای۳ و همچنین به‌روزرسانی دستیار هوش مصنوعی خود را منتشر کرد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || متا مدل‌های هوش مصنوعی منبع باز جدید خود به نام لامای۳ و همچنین به‌روزرسانی دستیار هوش مصنوعی خود را منتشر کرد.

لامای۳ (Llama 3) بر روی مجموعه داده‌ای از بیش از 15 تریلیون توکن آموزش دیده است که هفت برابر بزرگتر از مجموعه داده لامای۲ (Llama 2) است.

این مدل شامل چهار برابر کد بیشتر از بامای۲ است و 5 درصد از داده‌های آموزشی آن "داده‌های غیرانگلیسی با کیفیت بالا" است که بیش از 30 زبان را پوشش می‌دهد.

دستیار هوش مصنوعی متا اکنون می‌تواند با استفاده از اطلاعات بلادرنگ گوگل و بینگ به سوالات پاسخ دهد.

این دستیار در حال حاضر در ایالات متحده، استرالیا، کانادا، غنا، جامائیکا، مالاوی، نیوزیلند، نیجریه، پاکستان، سنگاپور، آفریقای جنوبی، اوگاندا، زامبیا و زیمبابوه در دسترس است.

متا در حال توسعه نسخه‌ای از لامای۳ است که تقریباً شش برابر قدرتمندتر از مدل‌های فعلی است.

هوش مصنوعی متا در اواخر سال بر روی هدست های متا کوئست در دسترس خواهد بود.

متا معتقد است که این مدل‌ها می‌توانند به حفظ مدل کسب‌وکار مبتنی بر تبلیغات خود با حاشیه بالا کمک کنند و کاربران را درگیر نگه دارند.

با این حال، برخی از نگرانی‌ها در مورد مدل‌های هوش مصنوعی منبع باز وجود دارد، مانند پتانسیل سوءاستفاده توسط بازیگران مخرب.

متا باید برای حل این نگرانی‌ها و اطمینان از استفاده ایمن و اخلاقی از مدل‌های خود اقدام کند.

 

منبع انگلیسی:

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد