درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 10:21   

بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد

  بینگ اکنون ۱۴۰ میلیون کاربر روزانه دارد


ادامه ادامه مطلب یک

علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»

  علیرغم ممنوعیت‌ها «میلیون‌ها نفر از واتس‌اپ استفاده می‌کنند»


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم
  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان
  مطالعه: 56 درصد از سه موقعیت برتر گوگل توسط ccTLDها در اختیار دارند
  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)
  فروتنی فکری چیست؟
  روایت‌های رسانه‌ای و خبری
  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز
  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟
  جشن گرفتن زمین خوردن: درس‌هایی از بوستون داینامیکس و اطلس
  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54947صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 10:38
مقاومت در مقابل تغییر: چالش‌ها و اقدامات متا برای مبارزه با سوءاستفاده جنسی از کودکان
طبق گزارش‌ها، زاکربرگ شخصاً ابتکاراتی را که برای افزایش حفاظت از نوجوانان در فیس‌بوک و اینستاگرام طراحی شده بود، رد کرده است. این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد تعهد واقعی متا به رفاه کودکان و اولویت‌بندی منافع شرکت نسبت به ایمنی کاربران جوان ایجاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ایران (شارا) || در حالی که متا، شرکت مادر فیس‌بوک و اینستاگرام، در نهایت گام‌هایی برای مقابله با سوءاستفاده جنسی از کودکان در پلتفرم‌های خود برداشته است، گزارش‌ها حاکی از آن است که این اقدامات با مقاومت داخلی قابل توجهی، از جمله شخص مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت، مواجه شده است.

طبق گزارش‌ها، زاکربرگ شخصاً ابتکاراتی را که برای افزایش حفاظت از نوجوانان در فیس‌بوک و اینستاگرام طراحی شده بود، رد کرده است. این موضوع نگرانی‌هایی را در مورد تعهد واقعی متا به رفاه کودکان و اولویت‌بندی منافع شرکت نسبت به ایمنی کاربران جوان ایجاد می‌کند.

علیرغم این چالش‌ها، متا اخیراً ویژگی‌هایی را برای مقابله با سوءاستفاده جنسی از کودکان در اینستاگرام معرفی کرده است. این ویژگی‌ها شامل سخت‌تر کردن یافتن و تعامل با نوجوانان برای متخلفان بالقوه و همچنین ارائه ابزارهای بیشتر به کاربران برای گزارش سوء استفاده است.

هنوز مشخص نیست که این اقدامات جدید چقدر در کاهش سوءاستفاده جنسی از کودکان در اینستاگرام موثر خواهد بود. با این حال، آنها نشان‌دهنده گامی مثبت در جهت رسیدگی به این مشکل جدی هستند.

منبع انگلیسی: سی‌ان‌ان
منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  کتاب «مدیریت روابط‌عمومی دولتی» منبع ارزشمندی برای متخصصان و مدیران دولتی


  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز


  فروتنی فکری چیست؟


  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  راهبردهایی برای یافتن و نوشتن گزارش‌های مبتنی بر راه حل


  روایت‌های رسانه‌ای و خبری


  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد