درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 2 خرداد 1403 - 23:41   

هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.

  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.


ادامه ادامه مطلب یک

رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!

  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق

  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  مرکز تحقیقات پیو: اینترنت در حال ناپدید شدن است
  رشد قارچی کارخانه‌های کاغذ؛ علم در معرض خطر!
  هوش مصنوعی گوگل: نمایش تبلیغات را در کادرهای خلاصه نتایج جستجو خود آغاز می‌کند
  سام آلتمن چه کسی است؟ نگاهی به درون مردی که پشت پرده اوپن‌ای‌آی است
  هوشمندتر کار کنید - یاد بگیرید، رشد کنید و الهام بگیرید.
  5 استراتژی برای بهبود سلامت روان در محل کار
  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها
  درس‌هایی از نقل قول مارتین لوتر کینگ برای روابط‌عمومی: ترس از تغییر، مانعی برای پیشرفت در روابط‌عمومی
  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟
  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54950صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 11:40
کارشناس روابط‌عمومی: واکنش بوئینگ پس از حوادث اخیر رضایت‌بخش نبود
اسکات پاول، رئیس و مدیر عامل گروه ارتباطات شرکتی Skyline، عملکرد بوئینگ در رسیدگی به بحران‌های اخیر را ضعیف می‌داند. او معتقد است که این شرکت باید برای بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران و عموم مردم، اقدامات بیشتری انجام دهد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || اسکات پاول، رئیس و مدیر عامل گروه ارتباطات شرکتی Skyline، عملکرد بوئینگ در رسیدگی به بحران‌های اخیر را ضعیف می‌داند.

او معتقد است که این شرکت باید برای بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران و عموم مردم، اقدامات بیشتری انجام دهد.
 

پاول سه دلیل کلیدی برای این ارزیابی ارائه می‌دهد:

بوئینگ در انجام یک بررسی کامل از بالا به پایین از سیستم‌های کنترل کیفیت خود کوتاهی کرده است. این امر برای شناسایی و رفع هرگونه مشکل اساسی که ممکن است منجر به حوادث شده باشد، ضروری است.

این شرکت اقدامات کافی برای بازگرداندن اعتماد سرمایه گذاران و عموم مردم انجام نداده است. این شامل برقراری ارتباط شفاف و صادقانه در مورد مشکلات و ارائه یک برنامه مشخص برای رفع آنها می شود.

بوئینگ به اندازه کافی سریع به حوادث اخیر واکنش نشان نداده است. این امر منجر به خلائی در رهبری شده است که به نوبه خود به افزایش نگرانی ها در مورد ایمنی هواپیماهای این شرکت کمک کرده است.

با این حال، پاول اذعان می‌کند که برخی از پیشرفت‌ها در چند هفته گذشته صورت گرفته است. رئیس جدید بوئینگ، دیو کالهون، متعهد به انجام یک بررسی جامع از سیستم‌های کنترل کیفیت شرکت شده است و این شرکت همچنین اقداماتی را برای بهبود ارتباطات خود با ذینفعان کلیدی انجام داده است.

با این حال، پاول هشدار می‌دهد که کارهای زیادی برای بازگرداندن اعتماد به طور کامل باقی مانده است. بوئینگ باید به طور شفاف و صادقانه در مورد مشکلات خود عمل کند، یک برنامه مشخص برای رفع آنها ارائه دهد و به سرعت و قاطعانه به حوادث آینده واکنش نشان دهد.

در نهایت، این به عهده بوئینگ است که ثابت کند متعهد به ایمنی هواپیماهای خود و مسافران آنها است. اگر این شرکت نتواند اعتماد را بازگرداند، ممکن است با پیامدهای قابل توجهی از جمله از دست دادن سهم بازار و افزایش نظارت دولتی روبرو شود.

 

منبع انگلیسی: thestreet

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  جایگزینی متن: افزایش بهره‌وری و ارتقای روابط‌عمومی


  دیکتاتوری‌ها در جنگ اطلاعاتی پیروز می‌شوند


  افسانه های شکسته اقتصاد جهانی: بررسی عمیق


  جمینی: ابزار هوش مصنوعی همه کاره برای روابط‌عمومی


  کتاب "برنامه‌ریزی ارتباطات بحران" منتشر شد


  دکتر قربانعلی تنگ شیر، گواهینامه تقدیر از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را دریافت کرد


  موتور رسانه‌ها را روشن کنید: راهنمای روابط‌عمومی برای صنعت خودرو


  سایدر 4V هوش مصنوعی در خدمت روابط‌عمومی


  ماشین عدم پاسخگویی - چرا سیستم‌های بزرگ تصمیمات بدی می‌گیرند؟


  دیپ‌فیک و فیک: بررسی تفاوت‌ها و شباهت‌ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد