درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 14 خرداد 1403 - 16:37   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54951صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیشنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:42
آنچه محققان هنگام ارسال 80000 رزومه جعلی برای مشاغل ایالات متحده کشف کردند
تبعیض در استخدام: یافته‌های یک مطالعه جدید
محققان با ارسال 83000 درخواست شغلی جعلی، تبعیض در استخدام را در شرکت‌های بزرگ آمریکایی بررسی کردند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || محققان با ارسال 83000 درخواست شغلی جعلی، تبعیض در استخدام را در شرکت‌های بزرگ آمریکایی بررسی کردند.

 یافته‌ها

-
متقاضیان سیاه‌پوست به طور کلی شانس کمتری برای استخدام شدن نسبت به متقاضیان سفیدپوست دارند. این تبعیض در صنایع خاص، مانند خودرو و خرده فروشی، بیشتر است.

- شرکت‌هایی مانند AutoNation و Genuine Parts بیشترین تبعیض را علیه متقاضیان سیاه‌پوست داشتند.

- شرکت‌هایی مانند کروگر، تارگت و فدرال اکسپرس نرخ تبعیض نسبتاً پایینی داشتند.

- تبعیض جنسیتی در سطح ابتدایی کمتر رایج است، اما در برخی شرکت‌ها مانند JPMorgan Chase و Honeywell به نفع متقاضیان مرد است.

- خرده‌فروشان پوشاک مانند Ascena و VF Corporation بیشترین ترجیح را برای متقاضیان زن نشان دادند.

- شرکت‌هایی که فرآیند استخدام رسمی‌تری دارند، احتمالاً تبعیض کمتری دارند.

این مطالعه نشان می‌دهد که:
تبعیض در استخدام هنوز یک مشکل بزرگ در ایالات متحده است.

ابتکارات تنوع، نوآوری و شمول همیشه منجر به نرخ پایین‌تر تبعیض نمی‌شود.

فرآیندهای استخدام رسمی‌تر می‌تواند به مبارزه با سوگیری‌های فردی کمک کند.

 محدودیت‌های مطالعه

این مطالعه فقط مشاغل سطح پایه را بررسی کرد.

با وجود این محدودیت‌ها، این مطالعه تصویری از نحوه نفوذ سوگیری در فرآیند استخدام را ارائه می‌دهد.

 اقدامات بعدی

- شرکت‌ها باید فرآیندهای استخدام خود را برای کاهش تبعیض بررسی کنند.

- دولت باید قوانینی را برای مقابله با تبعیض در استخدام اجرا کند.

- مطالعه حاضر نشان می‌دهد که هنوز کارهای زیادی برای ایجاد برابری در محل کار باید انجام شود.

 

منبع انگلیسی: نیویورک تایمز

منبع فارسی: شارا

 

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  نکات کلیدی و مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد