درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 23:16   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54965صفحه نخست » ادامه مطلب یکدوشنبه، 3 اردیبهشت 1403 - 13:06
مدیریت اطلاعات نادرست هوش مصنوعی، نگرانی مهم در آستانه انتخابات ریاست‌جمهوری 2024
ادوبی و مبارزه با جعل‌های عمیق: تدابیر جدید برای حفظ یکپارچگی انتخابات
نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند این جعل‌ها می‌توانند بر نتایج انتخابات تأثیر بگذارند و حتی برخی به همین دلیل استفاده خود از رسانه‌های اجتماعی را کاهش داده‌اند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ادوبی با پیشرفت‌هایی در هوش مصنوعی و ابزارهای جدید، در تلاش است تا جلوی گسترش اطلاعات نادرست در انتخابات آمریکا را بگیرد.

در این راستا، شرکت از مشارکت با مایکروسافت و سایر غول‌های فناوری خبر داده است تا استانداردهایی برای "برچسب‌های تغذیه‌ای" محتوای هوش مصنوعی ایجاد کنند.

طبق گزارش‌ها، نگرانی‌های عمومی در مورد تأثیر دیپ‌فیک‌ها و جعل‌های عمیق بر انتخابات آمریکا رو به افزایش است.

نظرسنجی‌های اخیر نشان می‌دهند که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها معتقدند این جعل‌ها می‌توانند بر نتایج انتخابات تأثیر بگذارند و حتی برخی به همین دلیل استفاده خود از رسانه‌های اجتماعی را کاهش داده‌اند.

ادوبی به عنوان بخشی از تلاش‌هایش برای مقابله با این چالش، مبادرت به راه‌اندازی ابتکار عمل اعتبار محتوا (Content Authenticity Initiative) کرده است که امکان شناسایی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی را فراهم می‌آورد و اطلاعات مربوط به اصالت و ویرایش‌های انجام شده بر روی تصاویر و ویدئوها را ارائه می‌دهد.

این اقدامات، همراه با همکاری‌های بین‌المللی و توسعه استانداردهای جدید، امیدواری‌هایی را برای مقابله با پدیده جعل‌های عمیق ایجاد کرده است. با این حال، متخصصان تأکید دارند که هنوز اقدامات بیشتری برای جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و تأثیر آن بر دموکراسی نیاز است.

منبع انگلیسی: gz
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد