درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 12:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  رنج شایسته‌سالاری
  مشارکت کارکنان چگونه بر محل کار تأثیر می گذارد؟
  مدیران عامل برای مقابله با فرسودگی شغلی به دنبال هفته‌های کاری کوتاه‌تر هستند
  دنیای مجازی: آینده ارتباطات و تعامل
  گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.
  آنچه مدیران عامل باید در مورد قدرت واقعی رسانه‌های کسب شده بداند
  گفتگوهای انتقادی در روابط‌عمومی
  سئو در مقابل متخصصان بازاریابی جستجو: مزایا و معایب
  چگونه با انتشار اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی مقابله کنیم
  اسرار "هوش گیاهان"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54979صفحه نخست » جهان روابط عمومیپنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:08
غول روابط‌عمومی در تضاد با تعهدات آب و هوایی خود با بنیاد چارلز کخ قرارداد امضا کرد
ادلمن، غول روابط‌عمومی، با بنیاد چارلز کخ، یک گروه قدرتمند ضد آب و هوا، قرارداد امضا کرده است. این موضوع تناقضی با تعهدات عمومی ادلمن در مورد ترویج پایداری و مبارزه با تغییرات آب و هوایی ایجاد می‌کند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || ادلمن، غول روابط‌عمومی، با بنیاد چارلز کخ، یک گروه قدرتمند ضد آب و هوا، قرارداد امضا کرده است. 

این موضوع تناقضی با تعهدات عمومی ادلمن در مورد ترویج پایداری و مبارزه با تغییرات آب و هوایی ایجاد می‌کند.

کریستین آرنا، معاون سابق اجرایی ادلمن، این تناقض را "عدم تطابق مداوم بین آنچه ادلمن می‌گوید و آنچه واقعاً انجام می‌دهد" توصیف کرد. 

او خاطرنشان کرد که این شرکت سابقه‌ای در ترویج پروژه‌های آلاینده و همکاری با شرکت‌های نفتی بزرگ دارد.

ادلمن همچنین روابط نزدیکی با شبکه کخ به طور کلی دارد. این شرکت ممکن است قراردادهای بزرگتری با صنایع Koch، شرکت چندملیتی متعلق به چارلز کخ، داشته باشد.

بنیاد چارلز کخ از تعدادی از گروه‌ها که شک و تردید در مورد آب و هوا را ترویج می‌کنند، حمایت مالی می‌کند. 

این گروه‌ها شامل موسسه Competitive Enterprise، بنیاد Atlas، موسسات Manhattan و Fraser هستند.

ادلمن به دلیل عدم شفافیت در مورد تعهدات آب و هوایی خود مورد انتقاد قرار گرفته است. این موضوع شناسایی مشتریان خاصی که این تعهدات را نقض می‌کنند را دشوار می‌کند.


منبع انگلیسی: گاردین
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.


  رنج شایسته‌سالاری


  مشارکت کارکنان چگونه بر محل کار تأثیر می گذارد؟


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم


  گفتگوهای انتقادی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد