درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 13 خرداد 1403 - 03:31   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  آیا هدفون‌هایی که صدا‌ی اطراف را حذف می‌کنند مضرند؟
  روابط‌عمومی: فراتر از بازاریابی و روابط انسانی
  رسانه‌های اجتماعی و قانون: هشداری برای برندها و تولیدکنندگان محتوا
  مدیرعامل شرکت فولاد آلیاژی ایران: جریان‌سازی پرقدرت دستاوردهای سازمان‌ها از الزامات فعالیت‌های روابط‌عمومی است
  برگزیدگان نخستین جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر حوزه صنعت، معدن و اصناف همدان معرفی شد
  پدیده تکنوفرهنگ و استحاله فرهنگ
  رهبران موثر ارزش‌ها را بیان می‌کنند - و بر اساس آنها زندگی می‌کنند
  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند
  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54983صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:09
فراتر از تبلیغات: بن‌بست پایداری در تبلیغات دیجیتال
در روز زمین 2024، بحث پیرامون اقدامات لازم برای پایدارتر کردن تبلیغات دیجیتال داغ‌تر از همیشه است. با این حال، به نظر می‌رسد که صنعت در بن‌بستی گرفتار شده است، زیرا هر یک از ذینفعان منتظر می‌ماند تا دیگری اولین قدم را بردارد.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || در روز زمین 2024، بحث پیرامون اقدامات لازم برای پایدارتر کردن تبلیغات دیجیتال داغ‌تر از همیشه است. با این حال، به نظر می‌رسد که صنعت در بن‌بستی گرفتار شده است، زیرا هر یک از ذینفعان منتظر می‌ماند تا دیگری اولین قدم را بردارد.

پایدارتر کردن تبلیغات دیجیتال یک تلاش جمعی است که به تعهد و همکاری همه ذینفعان نیاز دارد.

با وجود چالش‌ها، فرصت‌های زیادی برای ایجاد تغییری مثبت وجود دارد. استانداردهای GARM، ابزارهای موجود و مقررات آینده می‌توانند به تسریع پیشرفت کمک کنند.

با این حال، این به عهده صنعت است که با هم کار کند و راه‌حل‌های نوآورانه‌ای را برای غلبه بر موانع موجود توسعه دهد.

صنعت تبلیغات دیجیتال در تلاش است تا پایدارتر شود، اما با چالش‌هایی مانند عدم وجود استانداردهای اندازه‌گیری جهانی، ریسک درآمد و عدم پذیرش مواجه است.

انتشار استانداردهای پایداری استانداردهای پایداری GARM در ماه ژوئن ممکن است به روشن شدن چشم‌انداز و تشویق سرمایه‌گذاری در موجودی سبزتر کمک کند.

ابزارها و پلتفرم‌های موجود می‌توانند به تبلیغ‌کنندگان و برندها در خرید پایدارتر کمک کنند.

همکاری بین ذینفعان کلیدی برای توسعه راه‌حل‌های مشترک ضروری است.

مقررات آینده مانند CSRD در اتحادیه اروپا ممکن است مشوقی برای اقدام در زمینه پایداری باشد.

صنعت تبلیغات دیجیتال برای دستیابی به پایداری به اقدام جمعی نیاز دارد. استانداردهای جهانی، ابزارها و مقررات می‌تواند به صنعت کمک کند تا به سمت آینده‌ای پایدارتر حرکت کند.
 

منبع انگلیسی: digiday

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چگونه روابط حرفه‌ای معنادار ایجاد کنیم


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  رئیس عزیز، شما جلسات زیادی برگزار می‌کنید - بهترین تیم‌ها جلسات کمتری دارند


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند


  مهم‌ترین مباحث برجسته دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد