درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 19 خرداد 1403 - 16:52   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  لینکدین پروفایل های جعلی کارمندان مرتبط با شرکت استخدام روابط‌عمومی را حذف می‌کند
  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی
  دولت بایدن به دنبال اطلاعاتی در مورد نحوه استفاده وال استریت از هوش مصنوعی است
  اینفلوئنسر نیجریه‌ای: «آفریقا در غرب روابط‌عمومی ندارد»
  جذب و حفظ استعدادها در روابط‌عمومی: چالش‌ها و راه‌حل‌ها
  دبیرکل سازمان ملل خواستار ممنوعیت تبلیغات سوخت های فسیلی شد
  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد
  تحریم: یک توافق، نه یک تاکتیک تبلیغاتی در روابط‌عمومی دیجیتال
  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد
  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54986صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 15:42
جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
دنیای شلوغ امروز، جلب توجه رسانه‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله استفاده از جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دنیای شلوغ امروز، جلب توجه رسانه‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله استفاده از جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال.

جوایز
جوایز می‌توانند ابزاری عالی برای جذب توجه رسانه‌ها باشند، چه زمانی که برنده می‌شوید و چه زمانی که برای آنها نامزد می‌شوید. اگر جایزه به اندازه کافی بزرگ یا جذاب باشد، احتمالاً در رسانه‌ها پوشش داده خواهد شد.

مسئولیت اجتماعی شرکتی
انجام کارهای خیرخواهانه و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) نیز می‌تواند راه موثری برای جلب توجه رسانه‌ها باشد.

اگر فعالیت‌هایی انجام می‌دهید که برای جامعه یا مخاطبان شما ارزشمند باشد، احتمالاً به طور طبیعی در رسانه‌ها پوشش داده خواهید شد.

جنجال
اگر به دنبال جلب توجه رسانه‌ها به عنوان یک برند رقیب یا بازیگر کوچک هستید، ایجاد جنجال می‌تواند راه موثری باشد. اگر چیزی بگویید یا کاری انجام دهید که بحث‌برانگیز باشد، به احتمال زیاد در رسانه‌ها پوشش داده خواهید شد.

کدام استراتژی برای شما مناسب است؟

بهترین استراتژی برای جلب توجه رسانه‌ها به اهداف و مخاطبان خاص شما بستگی دارد. اگر به دنبال ایجاد یک تصویر عمومی مثبت هستید، مسئولیت اجتماعی شرکتی ممکن است بهترین گزینه باشد. اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند خود هستید، جوایز یا جنجال ممکن است موثرتر باشد.

در نهایت، کلید موفقیت این است که یک استراتژی رسانه‌ای منسجم و هدفمند داشته باشید. مهم نیست که کدام رویکرد را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که پیام شما واضح، مختصر و قانع کننده است.

سه نکته کلیدی

اصیل باشید. اگر فقط به دنبال روابط‌عمومی هستید، مردم می‌توانند آن را تشخیص دهند. این به شما اعتبار و شهرت شما را خدشه‌دار می‌کند.

منسجم باشید. پیام خود را در تمام پلتفرم‌های ارتباطی خود ثابت نگه دارید.

صبور باشید. ایجاد روابط با رسانه‌ها زمان می‌برد. انتظار نداشته باشید که یک شبه نتایج یک‌شبه به‌دست آورید.


جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال همگی می‌توانند ابزاری مؤثر برای جلب توجه رسانه‌ها باشند.

در نهایت
هیچ رویکردی برای جلب توجه رسانه‌ها وجود ندارد. بهترین رویکرد به اهداف و مخاطبان شما بستگی دارد.

منبع انگلیسی: Paul Writer

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی نهایی شد


  پیمایش سونامی نقره‌ای: تطبیق استراتژی‌های بازاریابی و روابط‌عمومی برای تغییر نسل‌ها


  از تخلفات تبلیغاتی هوش مصنوعی وحشت نکنید


  جهش‌های ناگهانی "مدل‌های زبان بزرگ" یک سراب است


  چرا بازگشت پنج روزه در دفتر بعید است


  گوگل: تمرکز بیش از حد بر روی لینک‌ها می‌تواند اتلاف وقت باشد


  داستان‌ها می‌توانند ما را نجات دهند


  متا هوش مصنوعی را به واتس‌اپ بیزینس می‌آورد تا به کسب‌وکارها در تعامل با مشتریان کمک کند


  چرا دیده شدن مدیر عامل هنوز مهم است؟


  متاورس مک دونالد در سنگاپور به نمایش درآمد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد