درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 10:54   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.
  آنچه مدیران عامل باید در مورد قدرت واقعی رسانه‌های کسب شده بداند
  گفتگوهای انتقادی در روابط‌عمومی
  سئو در مقابل متخصصان بازاریابی جستجو: مزایا و معایب
  چگونه با انتشار اطلاعات نادرست در رسانه‌های اجتماعی مقابله کنیم
  اسرار "هوش گیاهان"
  قطعی گوگل در 1 می 2024
  «آژانس» آخرین کلمه کثیف صنعت تبلیغات است
  دانشجویان روزنامه‌نگار دانشگاه کلمبیا شاهد روزهای پرتنش بودند
  رویداد آکسیوس: رهبران ارتباطات در مورد شراکت، سیاست و هوش مصنوعی در پذیرایی آخر هفته WHCD بحث می‌کنند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54986صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:18
جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال به عنوان آهن‌ربای رسانه‌ای
دنیای شلوغ امروز، جلب توجه رسانه‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله استفاده از جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || دنیای شلوغ امروز، جلب توجه رسانه‌ها می‌تواند چالش‌برانگیز باشد. با این حال، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد، از جمله استفاده از جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال.

جوایز
جوایز می‌توانند ابزاری عالی برای جذب توجه رسانه‌ها باشند، چه زمانی که برنده می‌شوید و چه زمانی که برای آنها نامزد می‌شوید. اگر جایزه به اندازه کافی بزرگ یا جذاب باشد، احتمالاً در رسانه‌ها پوشش داده خواهد شد.

مسئولیت اجتماعی شرکتی
انجام کارهای خیرخواهانه و مسئولیت اجتماعی شرکتی (CSR) نیز می‌تواند راه موثری برای جلب توجه رسانه‌ها باشد.

اگر فعالیت‌هایی انجام می‌دهید که برای جامعه یا مخاطبان شما ارزشمند باشد، احتمالاً به طور طبیعی در رسانه‌ها پوشش داده خواهید شد.

جنجال
اگر به دنبال جلب توجه رسانه‌ها به عنوان یک برند رقیب یا بازیگر کوچک هستید، ایجاد جنجال می‌تواند راه موثری باشد. اگر چیزی بگویید یا کاری انجام دهید که بحث‌برانگیز باشد، به احتمال زیاد در رسانه‌ها پوشش داده خواهید شد.

کدام استراتژی برای شما مناسب است؟

بهترین استراتژی برای جلب توجه رسانه‌ها به اهداف و مخاطبان خاص شما بستگی دارد. اگر به دنبال ایجاد یک تصویر عمومی مثبت هستید، مسئولیت اجتماعی شرکتی ممکن است بهترین گزینه باشد. اگر به دنبال افزایش آگاهی از برند خود هستید، جوایز یا جنجال ممکن است موثرتر باشد.

در نهایت، کلید موفقیت این است که یک استراتژی رسانه‌ای منسجم و هدفمند داشته باشید. مهم نیست که کدام رویکرد را انتخاب می کنید، مطمئن شوید که پیام شما واضح، مختصر و قانع کننده است.

سه نکته کلیدی

اصیل باشید. اگر فقط به دنبال روابط‌عمومی هستید، مردم می‌توانند آن را تشخیص دهند. این به شما اعتبار و شهرت شما را خدشه‌دار می‌کند.

منسجم باشید. پیام خود را در تمام پلتفرم‌های ارتباطی خود ثابت نگه دارید.

صبور باشید. ایجاد روابط با رسانه‌ها زمان می‌برد. انتظار نداشته باشید که یک شبه نتایج یک‌شبه به‌دست آورید.


جوایز، مسئولیت اجتماعی شرکتی و جنجال همگی می‌توانند ابزاری مؤثر برای جلب توجه رسانه‌ها باشند.

در نهایت
هیچ رویکردی برای جلب توجه رسانه‌ها وجود ندارد. بهترین رویکرد به اهداف و مخاطبان شما بستگی دارد.

منبع انگلیسی: Paul Writer

منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  فروتنی فکری چیست؟


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  گاهی برنده می شوید، گاهی یاد می گیرید.


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  روایت‌های رسانه‌ای و خبری


  چگونه در 5 دقیقه فهرست رسانه بسازیم


  گفتگوهای انتقادی در روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد