درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 04:53   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران

  انتصاب مدیر روابط‌عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان

  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  اسرار "هوش گیاهان"
  قطعی گوگل در 1 می 2024
  «آژانس» آخرین کلمه کثیف صنعت تبلیغات است
  دانشجویان روزنامه‌نگار دانشگاه کلمبیا شاهد روزهای پرتنش بودند
  رویداد آکسیوس: رهبران ارتباطات در مورد شراکت، سیاست و هوش مصنوعی در پذیرایی آخر هفته WHCD بحث می‌کنند
  آی بی ام سارا مرون را به عنوان مدیر ارشد ارتباطات در میان سازماندهی مجدد معرفی می‌کند
  اصل رهبری آمازون مربوط به مخالفت و تعهد
  نشست‌های تخصصی روابط‌عمومی در آذربایجان شرقی با تمرکز بر هوش مصنوعی
  وضعیت آزادی مطبوعات در جهان در سال 2024: تاریکی فزاینده
  روز جهانی آزادی مطبوعات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54990صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیچهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 16:38
متا در حال قرار دادن ربات‌های چت در همه جاست تا شما به جایی نروید
مقاله در مورد تلاش‌های متا برای ادغام هوش مصنوعی در محصولات خود، به‌ویژه چت‌بات‌ها در برنامه‌های محبوب مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و مسنجر است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مقاله در مورد تلاش‌های متا برای ادغام هوش مصنوعی در محصولات خود، به‌ویژه چت‌بات‌ها در برنامه‌های محبوب مانند فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ و مسنجر است.

متا مدل‌های هوش مصنوعی خود را ارتقا می‌دهد و قصد دارد تا سال 2030 هوش مصنوعی مکالمه‌ای را به یک امر عادی تبدیل کند.

این شرکت چت‌بات‌ها را در برنامه‌های خود قرار می‌دهد تا کاربران را در پلتفرم خود نگه دارد و از جستجوی اطلاعات در جای دیگر جلوگیری کند.

جستجوی متا به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به ترک برنامه، اطلاعات را از سراسر وب پیدا کنند.

برخی این استراتژی را به عنوان تلاشی برای انحصار اطلاعات و دور نگه داشتن کاربران از وب آزاد می‌دانند.

هوش مصنوعی متا در حال حاضر نتایج جستجو را به صورت خلاصه با استناد به منابع ارائه می‌دهد و ادعا می‌کند که به کاربران در یافتن سریع اطلاعات کمک می‌کند.

نویسنده مقاله نگران است که این امر به وابستگی بیش از حد به پلتفرم‌های متا و کاهش دسترسی به وب آزاد منجر شود.

منبع انگلیسی: nymag
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  شاخص‌های هوسمندی روابط‌عمومی‌‌


  آداب برقراری تماس تلفنی در عصر امروز


  غلبه بر ۹ چالش مهم آموزش کارکنان


  فروتنی فکری چیست؟


  روابط‌عمومی و رسانه: چگونه با هم کار می‌کنند؟


  معجزه داشتن یک تقویم مشترک با شریک زندگی‌تان


  توصیه‌های یک خبرنگار موفق برای تهیه گزارش‌های تحقیقی تلویزیونی


  ابزارهای هوش مصنوعی برای مقابله با جعل عمیق (دیپ فیک)


  روایت‌های رسانه‌ای و خبری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد