درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:20   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد

  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند

  سئو چگونه به شما کمک می‌کند تا مشتریان بیشتری پیدا کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
  ایران قوی با روابط عمومی قوی
  آخرین فرصت برای ثبت‌نام در وبینار "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی"
  10 روش برای استفاده از هوش مصنوعی برای بازاریابی بیش از حد شخصی
  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی
  زنده یاد «بیژن ناهیدی» مدیر اسبق روابط‌عمومی سازمان دامپزشکی به دیار باقی شتافت
  فراخوان جذب کارشناس روابط‌عمومی در اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس منتشر شد
  «جشنواره روابط‌عمومی»؛ بزرگ‌ترین رویداد دانشگاهی کشور
  روابط‌عمومی‌ها عملکرد دستگاه‌ها را صادقانه با مردم درمیان بگذارند
  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 54996صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 00:32
مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید
این مقاله طنزآمیز در 15 آوریل 2024 در وب‌سایت The Guardian منتشر شده است و پدیده‌ای به نام "مکث بومر" را مورد بررسی قرار می‌دهد. این مکث به وقفه ناخوشایندی اشاره دارد که برخی از افراد مسن‌تر، به خصوص هنگام فیلمبرداری برای رسانه‌های اجتماعی، قبل از شروع صحبت کردن ایجاد می‌کنند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || این مقاله طنزآمیز در 15 آوریل 2024 در وب‌سایت The Guardian منتشر شده است و پدیده‌ای به نام "مکث بومر" را مورد بررسی قرار می‌دهد.

این مکث به وقفه ناخوشایندی اشاره دارد که برخی از افراد مسن‌تر، به خصوص هنگام فیلمبرداری برای رسانه‌های اجتماعی، قبل از شروع صحبت کردن ایجاد می‌کنند.

نویسنده مقاله، Betsy Reed، استدلال می‌کند که این مکث چیزی فراتر از ناتوانی تکنولوژیکی است.

به نظر او، این مکث نشان‌دهنده بی‌تفاوتی نسبت به روندهای جدید و امتناع از یادگیری نحوه استفاده از ویژگی‌های کاربرپسند است.

گری بارلو، خواننده گروه Take That، به عنوان نمونه‌ای از این پدیده ذکر شده است. در ویدیویی که به طور ویروسی در TikTok منتشر شده است، بارلو در حال پوزخند در مقابل تاکستان خود دیده می‌شود و قبل از صحبت کردن مکث طولانی می‌کند. این موضوع باعث شده است که برخی از کاربران از او به عنوان "بومر" یاد کنند.

مقاله سپس به بحث در مورد نسل‌ها و اینکه چه کسی را می‌توان "بومر" در نظر گرفت، می‌پردازد.

نویسنده در نهایت به این نتیجه می‌رسد که "مکث بومر" به طول مکث بین صحبت‌ها ارتباط دارد، نه به سن فرد.

در ادامه مقاله، به تمایز بین "مکث بومر" و مکث عمدی که برخی از افراد برای جلب توجه استفاده می‌کنند، اشاره می‌شود.

نویسنده از کایلی جنر به عنوان نمونه‌ای از کسی که می‌تواند از مکث عمدی استفاده کند، نام می‌برد.

در نهایت، مقاله با درخواست از خوانندگان برای حمایت از روزنامه‌نگاری گاردین به پایان می‌رسد.

نویسنده استدلال می‌کند که گاردین یک رسانه خبری مستقل و بی‌طرف است که داستان‌های مهم زمان ما را پوشش می‌دهد.

 

منبع انگلیسی: theguardian

منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  آشنایی با الگوهای رفتاری در ارتباطات


  برداشت‌های کلیدی از یک ابزار هوش مصنوعی ویژه خبرنگاران


  ۱۰ اصل خوب گوش دادن


  روابط‌عمومی خوب یک تجارت خوب است


  روابط‌عمومی


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  چگونه به عنوان یک رهبر سؤالات واقعاً قدرتمند بپرسیم


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد