درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 13:14   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55008صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابیشنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 04:30
تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
تبلیغات فریبنده، نوعی تبلیغات مخرب است که از طریق پلتفرم‌های تبلیغاتی قانونی برای انتشار بدافزار و فریب کاربران استفاده می‌کند، به یک خطر سایبری جدید تبدیل می‌شود. این نوع تبلیغات می‌تواند منجر به سرقت اطلاعات، کلاهبرداری مالی و سایر جرایم آنلاین شود.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || تبلیغات فریبنده، نوعی تبلیغات مخرب است که از طریق پلتفرم‌های تبلیغاتی قانونی برای انتشار بدافزار و فریب کاربران استفاده می‌کند، به یک خطر سایبری جدید تبدیل می‌شود. این نوع تبلیغات می‌تواند منجر به سرقت اطلاعات، کلاهبرداری مالی و سایر جرایم آنلاین شود.

برای مقابله با این تهدید، کسب‌وکارها و پلتفرم‌های تبلیغاتی باید برای تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات انجام دهند. این موارد شامل موارد زیر است:

استفاده از ابزارهای امنیتی قوی: پلتفرم های تبلیغاتی باید از ابزارهای امنیتی پیشرفته برای شناسایی و جلوگیری از تبلیغات فریبنده استفاده کنند.

افزایش آگاهی: کسب‌وکارها باید خود را در مورد خطرات تبلیغات فریبنده آموزش داده و به آنها بپردازند و از آنها را آموزش دهند.

همکاری با مقامات: پلتفرم‌های تبلیغاتی و کسب‌وکارها باید با مقامات دولتی برای اشتراک‌گذاری اطلاعات و مشارکت در تحقیقات و پیگرد قانونی مجرمان سایبری همکاری کنند.

در نیمه اول سال 2023، Malwarebytes بیش از 800 کمپین بد تبلیغاتی را شناسایی کرد.

در سال 2022 خسارات ناشی از جرایم سایبری 8 تریلیون تخمین زده شده است.

طبق گزارش شرکت Cybersecurity Ventures، در سال 2023، ضرر و زیان ناشی از جرایم سایبری به 6 تریلیون دلار خواهد رسید.

به گفته موسسه Ponemon، 65 درصد از سازمان ها در سال 2023 شکست داده را تجربه کرده اند.

طبق گزارش شرکت Verizon، 82 درصد از خرابی ها شامل عامل انسانی بوده است.

 

منبع انگلیسی: فوربس
منبع فارسی: شارا - شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

انتهای پیام/

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد