درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 23:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55012صفحه نخست » ادامه مطلب دوشنبه، 15 اردیبهشت 1403 - 00:27
سلسله نشست‌های روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی سلسله نشست‌هایی با عنوان "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر" برگزار می‌کنند.
  

 

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن روابط‌عمومی ایران و مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی سلسله نشست‌هایی با عنوان "فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر" برگزار می‌کنند.

در این نشست‌ها، به نقش هوش مصنوعی در ارتقای اثربخشی ارتباطات در روابط‌عمومی پرداخته می‌شود. متخصصان برجسته این حوزه، ضمن معرفی جدیدترین ابزارها و تاکتیک‌های مبتنی بر هوش مصنوعی، تجربیات خود را نیز با مخاطبان به اشتراک می‌گذارند.

تاریخ و زمان: چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403، ساعت 21 (آنلاین)

مکان: آنلاین

مخاطبان: متخصصان روابط‌عمومی، مدیران ارتباطات، دانشجویان رشته‌های مرتبط

سخنرانان:

علی‌اکبر جلالی: پدر علم فناوری اطلاعات ایران
حسین امامی: مدرس دانشگاه، پژوهشگر رسانه‌های نوین، عضو هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط‌عمومی
مریم سلیمی: مدرس دانشگاه، پژوهشگر ارتباطات تصویری
مهدی باقریان: متخصص روابط‌عمومی، مدیرعامل مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی

اهداف نشست:

آشنایی با آخرین تحولات در زمینه هوش مصنوعی و روابط‌عمومی
یادگیری نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای ارتقای اثربخشی ارتباطات
تبادل تجربیات با سایر متخصصان روابط‌عمومی

مزایای شرکت در نشست:

دریافت گواهینامه آموزشی معتبر
آشنایی با جدیدترین ابزارها و تاکتیک‌های روابط‌عمومی
یادگیری از متخصصان برجسته در این زمینه
تبادل تجربیات با سایر متخصصان روابط‌عمومی

نحوه ثبت نام:

برای ثبت نام در این نشست، به وب سایت AZARPR.COM/WEBINAR مراجعه کنید. همچنین، می‌توانید با شماره تلفن‌های 66943670 - 66570194 (021) تماس بگیرید.

وب سایت انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران: https://iaprs.ir/
وب سایت مؤسسه کارگزار روابط‌عمومی: https://kpri.ir/

 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد