درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 29 اردیبهشت 1403 - 04:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55035صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیپنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 - 03:42
مطالعه: 56 درصد از سه موقعیت برتر گوگل توسط ccTLDها در اختیار دارند
56 درصد از سه موقعیت برتر جستجوی گوگل در سراسر جهان توسط وب‌سایت‌هایی با دامنه‌های سطح بالای کد کشور (ccTLD) اشغال شده است. این نشان می‌دهد که ccTLDها برای سئوی بین‌المللی موثر هستند.
  

 یافته‌های کلیدی

56 درصد از سه موقعیت برتر جستجوی گوگل در سراسر جهان توسط وب‌سایت‌هایی با دامنه‌های سطح بالای کد کشور (ccTLD) اشغال شده است. این نشان می‌دهد که ccTLDها برای سئوی بین‌المللی موثر هستند.

شیوع ccTLDها و gTLDها (دامنه‌های سطح بالای عمومی) در رتبه‌بندی‌های جستجو همبستگی معکوس دارند. با دور شدن از رتبه 1، gTLDها بدون زیر دامنه یا زیر شاخه‌ها رایج‌تر می‌شوند، در حالی که ccTLD ها رایج تر می‌شوند.

زیردامنه‌ها دومین ساختار وب‌سایت رایج در سه موقعیت برتر هستند. آنها حدود 20 درصد از موقعیت‌های برتر را تشکیل می‌دهند.

زیر دامنه‌ها تنها 3 درصد از ساختارهای دامنه را در SERPها تشکیل می‌دهند، اما در بازارهای چند زبانه رایج‌تر هستند. در مطالعه مورد بررسی، زیردامنه‌ها در سوئیس برای کلمات کلیدی فرانسوی بهتر از زیرشاخه‌ها عمل می‌کنند و برعکس برای کلمات کلیدی ایتالیایی.

پرتغال تنها بازاری است که در آن زیرشاخه‌های در سه موقعیت برتر نسبت به ccTLDها رایج‌تر هستند.

چک دارای بالاترین نرخ ccTLD در SERPهای گوگل است. تقریباً 90٪ از سه موقعیت برتر توسط ccTLDs.cz اشغال شده است.

در اتریش، ccTLDهای .AT با ccTLDهای آلمانی همبستگی معکوس دارند. ccTLDهای آلمانی (.de) تقریباً 20٪ از تمام موقعیت‌های برتر در اتریش را تشکیل می‌دهند، در حالی که ccTLDهای اتریشی کمتر از 1٪ از ساختارهای دامنه در آلمان را تشکیل می‌دهند.

ایالات متحده یک ناهنجاری آماری برای استفاده از gTLD است. محبوبیت .com به این معنی است که استفاده از ccTLD رسمی .us بسیار نادر است.

نکات کلیدی برای بازاریابان:

اگر به دنبال سئوی بین‌المللی هستید، ccTLDها را در نظر بگیرید. آنها می‌توانند به شما کمک کنند تا در رتبه‌بندی‌های جستجوی محلی رتبه بالاتری داشته باشید و ترافیک بیشتری از بازارهای هدف خود جذب کنید.

از زیر دامنه‌ها برای هدف قرار دادن بازارهای خاص یا زبان‌های مختلف استفاده کنید. این می‌تواند به شما کمک کند تا محتوای خود را به طور موثرتری مرتبط کنید و ترافیک بیشتری را به وب‌سایت خود جذب کنید.

ساختار دامنه خود را با دقت انتخاب کنید. هیچ پاسخ یکسانی برای همه وجود ندارد، بنابراین بهترین گزینه برای وب‌سایت شما به اهداف و مخاطبان شما بستگی دارد.

منبع انگلیسی: searchengineland
منبع فارسی: شارا

با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR
 

انتهای پیام/

 

 


 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد