درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - 00:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  بازسازی اعتماد عمومی با بازشناسی کارکرد روابط‌عمومی
  آینده روابط‌عمومی با وجود هوش مصنوعی: همزیستی انسان و ماشین
  رقص گوگل با ریتم خودش: پاسخ ساندار پیچای به ساتیا نادلا
  روابط‌عمومی‌ها نقش مهمی در انعکاس خدمات دولت در دستگاه‌های اجرایی دارند
  روابط‌عمومی مدیر مدار یا روابط‌عمومی مردم‌دار؟
  چالش‌های بازاریابی برای کسب‌وکارهای کوچک در سال ۲۰۲۴: گزارش اضطراب را نشان می‌دهد
  مسئولیت اجتماعی و روابط‌عمومی دو روی یک سکه
  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی
  هوش مصنوعی مولد توسعه ربات‌های انسان‌نما را سرعت می‌بخشد: این برای مشاغل چه معنایی دارد؟
  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55042صفحه نخست » کسب‌وکارجمعه، 14 اردیبهشت 1403 - 10:38
مدیران عامل برای مقابله با فرسودگی شغلی به دنبال هفته‌های کاری کوتاه‌تر هستند
طبق نظرسنجی (KPMG) جدید،30 درصد از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ ایالات متحده در حال بررسی کاهش هفته کاری به 4 یا 4.5 روز برای مقابله با فرسودگی کارکنان هستند. این در حالی است که ایالات متحده با کمبود مداوم نیروی کار مواجه است و کارگران باقی‌مانده تحت فشار زیادی هستند.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طبق نظرسنجی (KPMG) جدید،30 درصد از مدیران عامل شرکت‌های بزرگ ایالات متحده در حال بررسی کاهش هفته کاری به 4 یا 4.5 روز برای مقابله با فرسودگی کارکنان هستند. این در حالی است که ایالات متحده با کمبود مداوم نیروی کار مواجه است و کارگران باقی‌مانده تحت فشار زیادی هستند.


در اینجا برخی از اقداماتی که مدیران عامل برای مقابله با فرسودگی شغلی انجام می‌دهند، آورده شده است:
- ارائه ابتکارات سلامت روان مانند سمینارهای ذهن آگاهی یا کارگاه‌های تاب‌آوری (74 درصد)
- تشویق کارمندان به استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی مولد مانند چت جی‌پی‌تی برای کاهش بار کاری (61 درصد)
- ایجاد راه‌هایی برای کارگران برای تقویت روابط شخصی با همکاران (60 درصد)
- ارائه آموزش به مدیران برای رسیدگی بهتر به فرسودگی شغلی کارکنان (56 درصد)


برخی از مزایای بالقوه یک هفته کاری کوتاه‌تر عبارتند از:
- کاهش استرس و فرسودگی شغلی کارکنان
- بهبود تعادل کار-زندگی
- افزایش بهره‌وری
- جذب و حفظ استعدادهای برتر


با این حال، برخی از چالش‌های بالقوه نیز وجود دارد، مانند:
- افزایش هزینه‌ها برای کارفرمایان
- کاهش بهره‌وری در کوتاه‌مدت
- مشکل در هماهنگی با برنامه‌های کارکنان دیگر


مقاله به تلاش‌های سناتور برنی سندرز برای کاهش ساعات کاری میلیون‌ها آمریکایی اشاره می‌کند.


این مقاله همچنین شامل اطلاعاتی در مورد سایر ابتکاراتی است که کارفرمایان برای بهبود سلامت روان و رفاه کارکنان خود انجام می‌دهند.

 

در مجموع، هفته کاری کوتاه‌تر یک راه‌حل بالقوه برای مشکل فرسودگی شغلی است، اما قبل از اینکه به طور گسترده اتخاذ شود، باید مزایا و معایب آن را به دقت سنجید.

منبع انگلیسی: فاکس بیزینس
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

<div id="div_eRasanehTrustseal_24429"></div>
<script src="https://trustseal.e-rasaneh.ir/trustseal.js"></script>
<script>eRasaneh_Trustseal(24429, false);</script>


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  ۵ ضعف سرمایه‌‌‌داری و مسوولیت‌‌‌پذیری اجتماعی


  مرجعیت رسانه‌ای


  7 کلید برای به دست آوردن بیشترین بهره از هوش مصنوعی مولد


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  شیفتگی جمعی


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  چگونه اخبار جعلی را در طول جنگ تشخیص دهیم؟


  چگونه مدیران می‌توانند از بازاریابی دیجیتال استفاده کنند؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد