درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 55098صفحه نخست » تبلیغات و بازاریابییکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 - 16:42
مک دونالد به دنبال افزایش تعامل با مشتریان از طریق سرمایه‌گذاری در بازاریابی دیجیتال
مک دونالد در حال تغییر استراتژی بازاریابی خود به سمت رویکردی دیجیتال محورتر است. این شرکت در حال سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلار در چند سال آینده برای ارتقای برنامه MyMcDonald's Rewards و کانال‌های سفارش دیجیتال خود است.
  

شبکه اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ ایران (شارا) || مک دونالد در حال تغییر استراتژی بازاریابی خود به سمت رویکردی دیجیتال محورتر است.

این شرکت در حال سرمایه‌گذاری صدها میلیون دلار در چند سال آینده برای ارتقای برنامه MyMcDonald's Rewards و کانال‌های سفارش دیجیتال خود است.

مک دونالد 34 میلیون کاربر فعال MyMcDonald's Rewards در ایالات متحده دارد.

این شرکت قصد دارد از رسانه‌های سنتی کم بازده مانند تبلیغات تلویزیونی دور شود.

مک دونالد به دنبال افزایش 2600 دلاری جریان نقدی در هر فروشگاه ایالات متحده از سال 2025 است.

این شرکت هدف خود را برای افزایش پایگاه فعال MyMcDonald's Rewards به 250 میلیون تا سال 2027 تعیین کرده است.

این شرکت همچنین تحویل را از طریق برنامه تلفن همراه خود گسترش می‌دهد و هدف آن تا سال 2027، 30 درصد از سفارشات را به صورت تحویل انجام دهد.

تحلیل

حرکت مک دونالد به سمت بازاریابی دیجیتال نشان‌دهنده روند کلی در صنعت رستوران داری است. با افزایش تعداد مصرف‌کنندگان که از تلفن‌های هوشمند خود برای سفارش غذا و پرداخت هزینه استفاده می‌کنند، رستوران‌ها باید با ارائه تجربیات دیجیتالی بدون درز با این روند سازگار شوند.

مک دونالد باید اطمینان حاصل کند که تجربیات دیجیتالی آن کاربرپسند و قابل اعتماد هستند. این شرکت همچنین باید با نگرانی‌های مربوط به حریم خصوصی داده‌ها مقابله کند، زیرا داده‌های بیشتری از مشتریان جمع‌آوری می‌کند.

در مجموع، حرکت مک دونالد به سمت بازاریابی دیجیتال یک گام مثبت است. این شرکت با سازگاری با روندهای مصرف‌کننده، می‌تواند موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در صنعت رستوران‌داری حفظ کند.

منبع انگلیسی: qsrmagazine
منبع فارسی: شارا

 

انتهای پیام/

 

 


 

 



با کلیک روی لینک زیر به کانال تلگرام ما بپیوندید:
https://telegram.me/sharaPR

 



 




 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد