درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5619صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 9 مهر 1392 - 03:50
روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری در سه دوره متوالی برتر شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بر اساس ارزیابی سامانه روابط عمومی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی ،احمد مظفری مدیر روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ساری برای سومین بار متوالی رتبه برتر کشور را در بین روابط عمومی دانشگاههای آزاد اسلامی کشور کسب نمود.

بر اساس ارزیابی اعلام شده مظفری توانست در اولین مرحله ارزیابی با 276 فعالیت و 202 امتیاز ، در مرحله دوم با 965 فعالیت و 802 امتیاز و در مرحله سوم که در پایان شهریور 92 انجام گرفت با 1626 فعالیت و 2258 امتیار مقام برتر کشور را کسب نماید.        
سامانه روابط عمومی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان سپهر برای اولین بار در کشور و به منظور تسریع در گزارش فعالیتها ، استفاده از فناوری های نوین روابط عمومی و کاهش هزینه ها راه اندازی شده و این سامانه تمامی ویژگی های یک جامعه مجازی تخصصی با امکانات خاص روابط عمومی ها را دارد و از جمله قابلیت های آن می توان به برگزاری جلسات در کارگروه های تخصصی مجازی ، تبادل تجربیات و دانش بین واحد های مختلف ، ارزیابی لحظه به لحظه روابط عمومی واحد ها ، برگزاری کارگاه های آموزشی مجازی اشاره نمود.   
قابل ذکر است : بر اساس ارزیابی شهریور ماه 92 روابط عمومی دانشگاه های آزاد اسلامی همدان با 1852 امتیاز و گرگان با 1237 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
کسب جایزه ویژه ترویج روابط عمومی ایران ، دریافت لوح تقدیر از دبیرخانه همایش روابط عمومی الکترونیک و انجمن متخصصان روابط عمومی، کسب یادمان هنر مقاومت و ادبیات پایداری از دفتر نشر ارزشهای دفاع مقدس ، بخشی دیگر از موفقیت های مظفری در عرصه فعالیت در روابط عمومی است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد