درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 01:22   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
  روز ملی روابط‌عمومی: بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5711صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 12 مهر 1392 - 16:39
روابط عمومی توزیع برق سمنان برتر شد
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران(شارا)- شرکت توزیع برق سمنان در سومین ارزیابی روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی استان سمنان در عرصه روابط عمومی به عنوان برتر نایل شد.
 
 به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، این ارزیابی که از سوی استانداری سمنان و فعالیت‎های مربوط به تیر ماه سال 91 تا تیر ماه 92 بود، در 23 شاخص انجام شد.
 
 معیارها و ملاک‎های ارزیابی شامل اطلاع‎رسانی و استفاده از ظرفیت مطبوعات و رسانه‎های گروهی، رویکرد به روابط عمومی الکترونیک، آمار تعداد اخبار تولید شده و اخبار منعکس شده در رسانه‎ها و مطبوعات، توجه به انتقادات و نقطه نظرات منعکس شده در مطبوعات و تعداد مصاحبه‎های مدیران و فعال بودن پرتال و پایگاه اطلاع‎رسانی بود.
 
 داشتن تلفن ارتباط مردمی، ایجاد سامانه پیام کوتاه، چاپ نشریه و ویژه‎نامه، چاپ بروشور، تهیه کلیپ و فیلم توسط روابط عمومی، تعامل و همکاری با خبرنگاران، برگزاری نشست‎های هم‎اندیشی و تجلیل از آنان، ایجاد تفاهم و نشاط بین کارکنان با برگزاری مراسم و همایش، تبلیغات محیطی، برپایی نمایشگاه و اجرای برنامه‎های فرهنگی و هنری نیز بخش دیگری از این شاخص‎ها بود.
 
 نحوه پاسخ‎گویی، راهنمایی ارباب رجوع و پیگیری مسائل و مشکلات آنان، ملاقات عمومی مردمی با مسئولان، نظرسنجی از نحوه رضایت‎مندی ارباب رجوع از نحوه عملکرد دستگاه، میزان توجه مسئولان و مدیران دستگاه‎ها به اهمیت فعالیت روابط عمومی و پاسخ‎گویی و ارتباط با رسانه‎ها و مطبوعات نیز بخش دیگری از این شاخص‌‏ها است.
 
 گفتنی است؛ در مراسم تجلیل از روابط عمومی‎های برتر که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان و رئیس شورای اطلاع‎رسانی استان سمنان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌‏الملل استانداری سمنان و جمعی از مدیران کل و مسئولان روابط عمومی دستگاه‎های اجرایی برگزار شد، از کارکنان روابط عمومی این شرکت تقدیر به عمل آمد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد