درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 15 خرداد 1403 - 03:35   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند

  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا
  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی
  بازگشت به مبانی بیان آزاد
  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور
  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است
  واحد ابری گوگل اعلام کرد که این هفته کارمندان خود را اخراج می‌کند
  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات
  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد
  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5718صفحه نخست » گفتگوجمعه، 12 مهر 1392 - 22:18
روش نگارش گزارش خبری سئو شده
مترجم: عادل میرشاهی - گزارش خبری سئو شده می تواند نتایج بی بدیلی در صفحه نتایج گوگل داشته باشد.
  

شارا، مترجم: عادل میرشاهی- کارشناس روابط عمومی و سئو پی آر- گزارش خبری سئو شده می تواند نتایج بی بدیلی در صفحه نتایج گوگل داشته باشد. برخی اوقات حتی نفوذ چندگانه ای را بر صفحه اول جستجو باعث می شود. نگارش گزارش خبری سئو شده ای که کارا استگاهی در اثر آزمون و خطای نویسنده بدست می آید. با این کار خبرنگارانی که دنبال مطالب مرتبط با موضوع گزارش خبری شما می گردند ابتدا متن شما را خواهند یافت و خواهید دید که بدون شک در محتوای گزارش خبری و رد کردن محتوا، صرفا به دلیل تایید گوگل که آن را در بالای صفحه نتایج نشان داده است به سایت گزارش خبری شما لینک می دهند. شاید فکر کنید که سئو کردن تنها با قرار دادن تعداد بهینه ای از کلمات کلیدی و عبارات در متن بدست می آید. اما این تنها یک بخش از کار است و ما برای راحتی شما مجموعه ای از بهترین تمارین و اطلاعات را درباره گزارش های خبری را گردآوری کرده ایم.


1. به خاطر داشته باشید که شما برای مردم می نویسید. مطمئن شوید که گزارش خبری سئو شده تان واضح نوشته شده و دارای ارزش خبری می باشد. کلمات کلیدی و عبارات را در جهتی کنار هم قرار دهید که تا جای ممکن طبیعی به نظر آمده و در جای مناسب قرار گرفته باشند. کلمات کلیدی را در عنوان، لید و سپس در تمام متن به طور کاملا یکنواخت وطبیعیپخش کنید.


2. گزارش خبری آنلاین را با ساختار سنتی تنظیم کنید: تیتر، مقدمه، متن، جمع بندی و اطلاعات تماس. تعداد واژه های گزارش خبری سئو شده تان را کمتر از 300 واژه و بیشتر از 200 کلمه نگاه دارید.


3. توجه بیشتری را معطوف به سطرهای اول و پاراگراف آخر کنید.


4. سایت های پخش گزارش های خبری را جستجو کنید. در باره توانایی آنها برای دریافت منظم لینک ها تامل کنید؛ اینکه استفاده از آنها تا چه اندازه آسان است؛ و مهمتر از همه اینکه تا چه اندازه آنها در زمینه فهرست شدن در موتورهای جستجو می توانند به شما کمک کنند. به خاطر داشته باشید که اکثریت سایت های پخش رایگان گزارش های خبری اجازه قرار دادن لینک سردبیری را در میان متن گزارش خبری به شما نمی دهند.


5. مطمئن شوید که متن گزارش خبری شما در مورد رویدادی است که مرتبط به شرکت می باشد: یا درباره محصولات شرکت به سبک خبری اطلاعات را تنظیم کرده اید. مطمئن شوید خبرتان بازتاب دقیقی از نگرانی های فعلی است، که ضمن آن بخشی از متن بتواند با نیاز مورتوهای جستجو مرتبط باشد.


6. نقل قول هایی را از مشتریان یا مدیران ارشد شرکت در گزارش خبری خود قرار دهید. فعالانه بنویسید به گونه ای که «این رسانه و آن بنگاه خبریخدمت ما را دریافت می کنند.»سبک نگارش شما بایستی با مطبوعاتی که هرروزه می خوانید قابل رقابت باشد.


7. از تکنولوژی حداکثر استفاده را ببرید. بگذارید که گزارش خبری بهینه سازی شده شما در میان فایل ها و لینک های رسانه ای بدرخشد.


8. به عنوان گزارش خبری توجه کنید. عنوان اولین چیزی است که مخاطبان شما مشاهده می کنند. اگر آنها چیز جذابی نبینند مطمئنا بر روی آن کلیک نخواهند کرد.


9. مطمئن شوید که زبان گزارش خبری آنلاین یکنواخت باشد. وبسایت های پخش گزارش های خبری گزارش هایی را که مستقیما درباره خودتان صحبت کنید را منتشر نمی کنند. مواردی را با دربرگیری فراوان مطرح کنید و هرگز نگویید: «طرفداران کبوتر گرد هم جمع شدند.» بهتر است بگویید: «اگر شما یکی از طرفداران کبوتر هستید بایستی گرد هم جمع شوید.» [به گونه ای بنویسید که افراد پس از خواندن متن شما درک کنند که چه در خواستی از آنها دارید. مترجم]


10. حداکثر در یک گزارش خبری از پنج کلمه یا عبارت کلیدی استفاده کنید. به خاطر داشته باشید که اگر از هر پنج کلمه مجاز استفاده کنید ممکن است که متن قدری برای خوانندگان عجیب به نظر بیاید.


11. در استفاده از فونت های درشت برای کلمات یا عبارات کلیدی جسور باشید. موتورهای جستجو می توانند تفاوت ها را دریابند و آنها جایگاه بالاتری برای عباراتی که برجسته شده اند قائل می شوند.


12. مخاطبان هدفتان را در نظر داشته باشید: همیشه حتی با قرار دادن یک کلمه ساده می توانید آنها را به سایت خودتان بکشید. از کلمات نمایشی استفاده نکنید [کلماتی که در زبان جاری و روزمره مردم وجود ندارد. مترجم] و تا حد امکان از جملات کوتاه استفاده کنید. همانند این.


منبع: http://www.bullseyemedia.co.uk/seo-tips/seo-guide/how-to-write-good-seo-pr.html
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  چالش‌های مشارکت مسئولانه در سیاست عمومی


  استراتژی کلیدی برای رشد یک تجارت عکاسی سودآور


  ما تمام چیزی که نیاز داریم عشق است: چگونه فرهنگ و شخصیت، حلقه‌های دوستی ما را شکل می‌دهند


  انتخابات هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط‌‌عمومی‌های استان کرمانشاه برگزار شد


  بازگشت به مبانی بیان آزاد


  بازگشت به رفت‌وآمد: چه چیزی تغییر کرده است؟


  ال‌جی با ابتکار "خوش‌بینی به فید خود" به دنبال ترویج فضای مثبت در شبکه‌های اجتماعی است


  ۱۰ ایده‌ نوآورانه برای ارتقای روابط‌عمومی


  ذهن‌های متصل، ارتباطات قدرتمند: رهبری روابط‌عمومی در عصر تحولات


  ظهور معیارهای تبلیغات تجارت الکترونیک


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد