درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:03   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5735صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیشنبه، 13 مهر 1392 - 04:22
مهمترین رویکرد روابط عمومی امر مشارکت با مقوله اطلاع رسانی است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان امر مشارکت با مقوله اطلاع رسانی را از مهمترین رویکرد های روابط عمومی دانست و گفت: روابط عمومی بخش مهمی از یک سازمان است.


به گزارش شارا به نقل از مهر، علیرضا خلخالی ضمن بیان اینکه روابط عمومی بخش مهمی از یک سازمان است اظهار داشت: روابط عمومی وظایفی همچون اطلاع‌رسانی، اطلاع‌یابی، پاسخگویی، شناخت " افکار عمومی"، شناخت و تجزیه و تحلیل " نقاط قوت و ضعفها و فرصتها و محدودیت ها " را بر عهده داشته و در پی آن است تا با پیشگیری از محدودیت ها، بهترین استفاده را از فرصتها برای تحقق اهداف سازمان ببرد.

وی افزود: در دنیای کنونی، ارتباط و اطلاع رسانی حرف اول را در هر جامعه می زند و در این میان روابط عمومی دستگاه های اجرایی به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان دارای نقشی ارزشمند و رسالتی مهم دارند.

حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی هاست

رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان با اشاره به این مطلب که امر مشارکت با مقوله اطلاع رسانى که از مهمترین رویکرد هاى روابط عمومى است آغاز مى شود، عنوان کرد: بسیاری از کارهاى اجرایی تحقق مشارکت از جمله تمهیدات ترغیبى، همان امور رایج کاربردى روابط عمومى است.

وی گفت: حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی هاست و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود گفت: روابط عمومی عمومی باید ایفاکننده نقش حقیقی خود در انعکاس کارکرد دستگاه‌های اجرایی باشد.

خلخالی نقش روابط عمومی‌ها در افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد دستگاه‌های اجرایی را مهم خواند و عنوان کرد: روابط عمومی ها با انعکاس درست وظایف و فعالیتهای دستگاه های اجرایی معیار سنجش و رضایت مردم هستند.

روابط عمومی ها در جایگاه شایسته خود قرار ندارند

 معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها از نظر ساختاری در جایگاه شایسته خود قرار ندارند، افزود: مدیران شجاع با آگاهی از نقش تعیین‌کننده روابط عمومی‌ها، در ارتقای جایگاه و نقش‌آفرینی مطلوب این بخش تلاش کنند.

خلخالی عشق و علاقه به کار را از جمله فاکتورهای مهم فعالیت در روابط عمومی دانست و افزود: یکی از نکات مهم در این عرصه خود مسئولان روابط عمومی ها هستند که باید در کارهای خود تفکر، اندیشه و خود باوری داشته باشند و در ارائه اخبار و اطلاعات و گزارش ها نکات فنی و حرفه ای را رعایت کنند.

وی دقت، سرعت و ارتباط عمیق و مناسب با مدیران، مردم و رسانه ها را از دیگر کارهای روابط عمومی بر شمرد.

خبرنگاران در استان سمنان به دنبال جنجال نیستند

رئیس شورای اطلاع رسانی استان سمنان تاکید کرد: اگر روابط عمومی از طریق پژوهش و تحقیق نتواند از ویژگی‌های مخاطب و سازمان خود شناخت کافی داشته باشد، قادر به برقراری ارتباط منطقی و درست با مخاطب نبوده و از همه مهم‌تر در ایجاد یک نوآوری و شکوفایی در مجموعه سازمانی مشکل خواهد داشت.

وی نگاه مدیران و آگاهی و فعالیت کارکنان بخش روابط عمومی دستگاه‌‌های اجرایی را مهم دانست و خاطرنشان کرد: اگر روابط عمومی‌ها به جایگاه واقعی خود دست یابند بسیاری از مشکلات دستگاه‌های اجرایی که به دلیل بی‌اطلاعی مردم از وظایف و عملکرد دستگاه‌های اجرایی است، برطرف می‌شود.

خلخالی با تاکید بر اینکه خدمتگزاری هدف اصلی فعالیت نظام جمهوری اسلامی است افزود: این امر تنها با عملکرد درست روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

وی، خبرنگاران رسانه‌های استان سمنان را فهیم دانست و گفت: خبرنگاران در این استان به دنبال جنجال نیستند و روابط عمومی‌ها باید به بهترین شکل بتوانند از ظرفیت رسانه ها استفاده کنند.

عرصه فعالیت در روابط عمومی بسیار خطیر و مهم است

معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان، عرصه فعالیت در روابط عمومی را بسیار خطیر و مهم دانست و گفت: با داشتن اطلاعات، تخصص و تجربه لازم می توان  این رسالت مهم و اساسی رابه خوبی انجام داد.

خلخالی توانایی کارکنان بخش روابط عمومی ادارات را در شناخت محیطی و سنجش افکار عمومی مهم برشمرد و تصریح کرد: شناخت افکار عمومی و توانایی برقراری ارتباط با رسانه‌ها، دو توانایی روابط عمومی است که با وجود آن می‌توان به دستیابی اهداف روابط عمومی امیدوار بود.

وی در خاتمه تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان یک فن و هنر، نقش بسزایی در برقراری و تسهیل ارتباط دوسویه بین مدیران سازمان و کارکنان و نیز جامعه دارد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد