درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 17:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5799صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 15 مهر 1392 - 01:33
برگزاری همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  همایش همیاران روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خوزستان با حضور رئیس اداره کل روابط عمومی برگزار شد.
 
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ابراهیم صفرلکی -رئیس کل روابط عمومی بانک - در این همایش، خوزستان را نماد قدرت، عزت و مقاومت دانست و با بیان اینکه هفته دفاع مقدس را نمی­توان از رشادت ها و پایمردی های مردم خوزستان تفکیک کرد و نقش آفرینی های دلاور مردان خوزستانی در جبهه های نبرد حق علیه باطل قابل بیان نیست چراکه مردم خوزستان با تمام وجود عاشق میهن اسلامی خود هستند، گفت: پیشنهاد اولیه تشکیل همیاران روابط عمومی از استان خوزستان بود و امروز جای بسی افتخار است که با 700 نفر همیار، نخستین بانک در شبکه بانکی کشور هستیم که از این ظرفیت بزرگ ارتباطی برخورداریم.


صفرلکی با بیان اینکه توفیق خدمتگزاری به مردم نعمتی است که خداوند به ما عنایت فرموده، ابراز داشت: باید به دنبال خلق مزیت رقابتی باشیم تا هزینه های تامین منابع کاهش یابد از اینرو توسعه بانکداری اسلامی می تواند یکی از راهبردهایی باشد که سود آوری بانک را تضمین نماید و ما باید در این حوزه برند سازی کنیم چرا که مردم دغدغه کسب روزی حلال دارند و مقوله بانکداری اسلامی برای آنها بسیار حائز اهمیت است.
رئیس اداره کل روابط عمومی با اشاره به اینکه همیاران سفیران برند بانک مهر اقتصاد هستند، گفت: اولین کارکرد روابط عمومی مراقبت از برند بانک است از اینرو همه باید تلاش کنیم از اصالت، هویت، شخصیت و برند بانک مراقبت کنیم.


صفرلکی اطلاع رسانی و تبلیغات، اطلاع یابی از نظر مخاطبان در تمامی زمینه ها و ایفای نقش در حوزه مسئولیتهای اجتماعی را از کارکردهای مهم روابط عمومی دانست و گفت: در تعریفی که ما از روابط عمومی داریم هدایت افکار عمومی با اطلاع رسانی شفاف و صادقانه همراه است و همیاران روابط عمومی بعنوان سفیران برند بانک مهر اقتصاد می توانند با کمک سایر همکاران، در اطلاع رسانی درست و شفاف مثمر ثمر باشند.


وی ایفای نقش در حوزه مسئولیتهای اجتماعی را مهمترین شاخصه روابط عمومی عنوان کرد و افزود: مسئولیت اجتماعی بانک مهر اقتصاد توسعه فرهنگ قرض الحسنه و ترویج بانکداری اسلامی است و خوشبختانه در این راستا روابط عمومی پرچمدار نقش آفرینی در حوزه مسئولیتهای اجتماعی بانک بوده است.


صفرلکی با بیان اینکه همیاران روابط عمومی نماینده مدیریت روابط عمومی استان در شعب هستند که بر اساس دستورالعمل شرح وظایفشان نسبت به انجام امور محوله، اقدام می کنند، تصریح کرد: بکارگیری همکاران با انگیزه به عنوان همیار روابط عمومی موجب افزایش سطح رضایتمندی مشتریان، جذب حداکثری منابع، فروش محصول متوازن، معرفی خدمات در بانکداری الکترونیک و اطلاع رسانی های شفاف و مراقبت از برند بانک مهر اقتصاد می شود.


در ادامه، جهازی - مدیر کل شعب بانک مهر اقتصاد استان خوزستان - با ارائه گزارشی از عملکرد بانک در استان گفت: استان خوزستان با 41 شعبه، 306 نفر نیروی انسانی و 1560 میلیارد تومان منابع که 300 میلیارد آن از ابتدای سال جدید جذب شده از نظر کیفیت مصرف و درختواره نقدینگی جزو استانهای اول در نرم استاندارد نقدینگی است.


جهازی میزان اعطای تسهیلات در سال 1391 را 52 درصد و در سال جدید 69 درصد اعلام کرد و گفت: در سال گذشته 11 درصد معوقات داشتیم که امسال این رقم را به 5/6 درصد کاهش داده ایم و در حوزه بانکداری اسلامی با همکاری ائمه جمعه و با آموزش تمامی همکاران به صورت جدی به دنبال اجرا و استقرار آن هستیم.


همچنین در خلال این همایش با حضور صفر لکی مدیر کل روابط عمومی، جهازی مدیر کل شعب خوزستان ، مدیران ستاد سرپرستی استان و 41 نفر از همیاران روابط عمومی با رمز یا فاطمه المعصومه(س) از نخستین تابلو بانک مهر اقتصاد در استان خوزستان رونمایی شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد