درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 16 خرداد 1403 - 01:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی

  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

کم بازده‌ترین کشور جهان

  کم بازده‌ترین کشور جهان


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کم بازده‌ترین کشور جهان
  چگونه جنگ گوگل علیه مشاغل کوچک منجر به یک بحران روابط‌عمومی شد
  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است
  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی
  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع
  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور
  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟
  کاهش توهم هوش مصنوعی
  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی
  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5804صفحه نخست » ادامه مطلب سهدوشنبه، 15 مهر 1392 - 09:53
ابراهیم کاظم‌پور مدیر روابط عمومی بانک تجارت شد
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و رئیس جدید اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک تجارت طی مراسمی با حضور مشاور عالی مدیرعامل این بانک برگزار شد.
به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک تجارت، ناصر صنعتی‌نژاد با حضور در این مراسم گفت: تغییرات مدیریتی همواره در هر مجموعه می‌تواند به افزایش پویایی و نشاط آن منجر شود.
مشاور عالی مدیرعامل بانک تجارت ارائه یک تصویر واقعی، شفاف و مثبت از این بانک را از مهمترین وظایف روابط عمومی برشمرد و گفت: افزودن بر گستره مخاطبان پیام‌های بانک، آگاهی از نظرات مشتریان و پاسخگویی مناسب به درخواست‌های آنان باید همواره مدنظر مسئولان روابط عمومی باشد.


وی تقویت فرایندهای مشتری‌مدار و افزایش همبستگی در خانواده بزرگ بانک تجارت را از مهمترین وظایف اداره روابط عمومی دانست و ابراز امیدواری کرد انتصاب جدید در اداره روابط عمومی به سود روندهای اطلاع رسانی و پاسخگویی در بانک تجارت و افزایش رضایتمندی مشتریان و همکاران منجر شود.


ناصر صنعتی‌نژاد در سخنان خود همچنین ضمن تاکید بر پویایی و پیشرفت مستمر در فعالیت‌های اداره روابط عمومی، از زحمات محمدرضا غفوری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی بانک تجارت تقدیر و همچنین برای ابراهیم کاظم‌پور، رئیس جدید این اداره آرزوی موفقیت و پیروزی کرد.


در ادامه این مراسم غفوری، رئیس پیشین اداره روابط عمومی با اشاره به توفیقات این اداره در سال‌های اخیر گفت: با توجه به سابقه و تجربیات آقای کاظم‌پور در اداره روابط عمومی و ارتباط وی با بدنه بانک حضور وی در راس این اداره یک فرصت مغتنم برای تداوم پیشرفت‌های اداره روابط عمومی است.


همچنین کاظم‌پور، رئیس جدید اداره روابط عمومی بانک تجارت نیز در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات رئیس پیشین، بر حاضر به کار بودن مجموعه روابط عمومی تاکید کرد و گفت: اداره روابط عمومی بانک تجارت به عنوان حلقه واسط مشتریان و مجموعه بانک همچون همیشه تمام تلاش خود را برای پاسخگویی سریع و مناسب به مشتریان خواهد کرد و حداکثر همت خود را بر رضایت مشتریان و تعالی بانک قرار می‌دهد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۴ نکته آموزش رسانه‌ای برای مدیران سطح بالا


  چرا رسانه‌های اجتماعی "گلوله نقره‌ای" برای بازاریابی نیستند؟


  کاهش توهم هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی مبتنی بر داده: فراتر از معیارهای غرور


  چه چیزی یک رهبر عالی در تغییر ایجاد می‌کند؟


  مینیمال نویسی در روابط‌عمومی


  ۴ نکته برای متخصصان روابط‌عمومی


  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


  نقاب دروغ: ریشه‌یابی دروغگویی در جوامع


  کم بازده‌ترین کشور جهان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد