درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 05:36   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5809صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 15 مهر 1392 - 07:21
تاکید مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر کرج بر رویکرد رسانه ای این شورا
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- اعضای شورای اسلامی شهر کرج با حضور در تحریریه پایگاه خبری مدیریت شهری کرج به بیان دیدگاههای خود پرداختند.

به گزارش شهریران، علی حاج کاظم در بازدید از این پایگاه خبری با بیان این موضوع، گفت: رسانه می تواند زمینه اطلاع رسانی را در حد گسترده و وسیعی به منصه ظهور برساند که این امر نقش بسزایی در تحقق اهداف مدیریت شهری دارد.
 

وی با اشاره به انجام کار تخصصی در مجموعه پایگاه خبری مدیریت شهری کرج بر تعامل هر چه بیشتر این رسانه با اعضای شورا تاکید کرد و افزود: این تعامل می تواند با مهیا کردن زمینه های حداکثری مشارکت شهروندان، تضمینی مطمئن برای رسیدن به اهداف کلانی که مدنظر شورا و شهرداری است، باشد زیرا در گام نخست این مجموعه برای کسب موفقیت در امور مختلف به اعتماد سازی مردمی نیاز دارد.
 

این مسئول ادامه داد : از کارکردها و خروجی های پایگاه خبری مدیریت شهری نیز، ارائه اطلاعات شفاف در خصوص امور جاری شورا و شهرداری به شهروندان است که این خود باعث اعتماد سازی مردم به عملکرد مجموعه مدیریت شهری می شود.
 

 حاج کاظم به انجام کار تخصصی پایگاه خبری در زمینه خبررسانی اشاره کرد و افزود: انجام مستمر امور خبری توان و ظرفیت این پایگاه  مبنی بر دانستن اطلاعات تخصصی حوزه های مختلف تحت پوشش شهرداری را فراهم کرده است که نیاز است این مهم با همکاری و تعامل هر چه بیشتر اعضای شورای شهر با پایگاه خبری، برای این نهاد مردمی نیز مهیا شود.
 

وی در بخش دیگری با اشاره به روند تهیه و تولید تخصصی اخبار در این مجموعه این امر را ظرفیتی بی نظیر برای رصد مشکلات دانست و گفت: در حال حاضر به دلیل تهیه اخبار تخصصی، چالش ها و فرصت های مناطق شهر برای این مجموعه ملموس و مشهود است و این مهم می تواند ظرفیت مناسبی برای آشنایی از مشکلات و پتانسیل ها باشد.
 

وی عنوان کرد: ما به عنوان نمایندگان مردم موظفیم از مشکلات مردم آگاه باشیم که این امر می تواند به واسطه وجود این پایگاه و آگاهی از نقطه نظرات شهروندان میسر شود.
 

شورا و شهرداری از هم جدا نیستند
 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج نیز در این بازدید با اشاره به جایگاه " زن " در جامعه اسلامی عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) الگوی تمام معنایی است که زنان جامعه برای رسیدن به کمال و تعالی باید به ایشان اقتداء کنند.
 

سعید فیروزگاه با عنوان اینکه، زنان باید در جایگاه واقعی خود قرار گیرند، گفت: قرار گرفتن در نهاد خانواده  رفیع ترین جایگاهی است که زن در آن احساس آرامش و آسایش می کند و می تواند به نحو بسیار مطلوبی رسالت واقعی خویش که تربیت نسلی فرهیخته است را به منصه ظهور برساند.
 

وی با اذعان بر توانمندی های جامعه زنان، اظهارداشت: بهره مندی از  این توانمندی به ویژه در نهاد خانواده می تواند، مسیر جامعه  برای رسیدن به اهداف والا در عرصه های مختلف را هموار سازد.
 

فیروزگاه در خصوص ارتباط شورای و شهرداری، تصریح کرد: این دو نهاد از مردمی ترین نهادهای اجتماعی هستند عملکردی مکمل و همسو با یکدیگر دارند و باید اذعان داشت این دو نهاد یعنی شورا  و شهرداری از هم منفک و جدا نیستند.
 

وی با اشاره به رویکرد رسانه ای شورای اسلامی شهر کرج در دوره چهارم، به انتخاب علی فرزانه به عنوان مدیر روابط عمومی شورا اشاره کرد و افزود: این انتخاب در واقع حاکی از اعتقاد اعضای شورا به خروجی و کارکرد رسانه است.
 

این مسئول اظهارامیدواری کرد: با همکاری و تعامل هر چه بیشتر شورا و شهرداری شاهد بروز اتفاقات بسیار خوبی در شهر باشیم.
 

لزوم انعکاس پررنگ اخبار شورای شهر
 

در این بازدید همچنین مصطفی سعیدی سیرایی نیز در سخنانی با تاکید بر لزوم توجه به امر اطلاع رسانی از خانواده بزرگ شورای شهر کرج این مهم را نیازمند دقت نظر و توجه بیشتر دانست و بر انعکاس به موقع اخبار شورای شهر تاکید کرد.
 

وی با تاکید بر لزوم حمایت رسانه ای از شورای شهر، بیان کرد: در حال حاضر حجم اخبار شورا محدود است که این امر می طلبد تا پایگاه خبری به طور ویژه به انعکاس اخبار شورای شهر بپردازد.
 

این مسئول، ایجاد رسانه تخصصی را مهم ارزیابی کرد و گفت: از کارکردهای راه اندازی رسانه های تخصصی علاوه بر  آگاه سازی جامعه و آموزش همگانی، توسعه مشارکت مردمی و احراز هویت های فرهنگی و اجتماعی و ... است.
 

سعیدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پشت سر گذاشتن دوران انتخاب شهردار، اظهارداشت: انتظار داشتیم پایگاه خبری مدیریت شهری کرج در دوران تصمیم گیری شورا برای انتخاب شهردار نسبت به تدوین شاخص ها و معرفی هر چه بیشتر کاندیداهای تصدی شهرداری کرج اقدام و با تولید محتوای مطلوب تصمیم سازی را برای اعضای شورا هموار تر می کرد.
 

وی تاکید کرد: فعالیت پایگاه خبری مدیریت شهری باید همسو و هم جهت با اهداف شورا و شهرداری باشد همچنین باید بتواند با ارائه شفاف ترین اطلاعات، اعتماد شهروندان به این نهاد مردمی را بیبشتر کند.
 

سعیدی اذعان داشت: رسانه تخصصی درون سازمانی، می تواند بخش وسیعی از هجمه های برون سازمانی را با عملکرد مطلوب و منطقی خود خنثی کند و کارنامه ای واقعی از سازمان را در معرض دید عموم قرار دهد.
 

دبیر شورای اسلامی شهر کرج در ادامه با مطرح کردن موضوع " نقش بانوان در عرصه فعالیت های اجتماعی " با تاکید بر ضرورت کار سنجی در این خصوص، عنوان کرد: بانوان در عرصه های اجتماعی باید منطبق با رهنمود های مقام معظم رهبری فعالیت کنند.
 

سعیدی ادامه داد: در انجام امور اداری عفاف و حجاب باید سرلوحه حضور اجتماعی بانوان قرار گیرد زیرا تنها در این صورت حضور جامعه بانوان در عرصه های اجتماعی موفقیت آمیز خواهد بود.
 

مدافع حقوق بانوان هستم
 

مریم قهرمانی عضو بانوی شورای شهر کرج نیز در این بازدید فعالیت موثر بانوان در عرصه های مختلف را یادآور شد و گفت:  به طور قطع حضور بانوان در خانواده بزرگ شهرداری کرج تاثیر بسزایی در تحقق اهداف مدیریت شهری داشته و از این منظر بنده به عنوان عضو بانوی شورای شهر تمام تلاشم را برای رفع مشکلات و تبیین جایگاه واقعی زنان خواهم داشت.
 

وی با اشاره به رویکرد تخصصی پایگاه خبری مدیریت شهری کرج این مهم را از کاربردی ترین و بارزترین شاخص های این پایگاه اطلاع رسانی درون سازمانی ذکر و عنوان کرد: ورود تخصصی به حوزه های مختلف مدیریت شری، زمینه را برای تسریع در کاهش مشکلات شهری مهیا می کند.
 

رئیس کمیسیون شهرسازی و حمل و نقل و خدمات شهری شورای اسلامی کرج عنوان کرد: رسانه ها نقش ها و کارکردهای متعددی در جامعه بر عهده دارند که از مهمترین آنها  انتقال اطلاعات و آگاه سازی است که پایگاه خبری مدیریت شهری کرج با تکیه بر این مهم توانسته است اقدامات گسترده ای را در زمینه ارائه اطلاعات تخصصی به انجام برساند.
 

در ادامه این بازدید علیرضا پیغمبردوست مدیر رابط عمومی شهرداری کرج، با تشریح فعالیت پایگاه خبری، این مجموعه را به دور از حاشیه عنوان کرد و گفت: این مجموعه و افراد فعال در آن با سلامت اخلاقی همچنین سوابق و تجارب ارزنده فعالیت موثری در معرفی خانواده مدیریت شهری به مردم دارند.
 

وی ادامه داد: این فرصت امروز برای شورا و شهرداری مهیا شده تا به بهترین نحو به ارائه عملکرد خود بپردازند.
 

این مسئول با اشاره به کارکرد این پایگاه بیان کرد: این مجموعه می تواند با حفظ تعادل در جهت امید افزایی حرکت کرده و به صورت سازنده مشکلات مردم را منعکس و کاستی ها را به مسئولان انتقال دهند.
 

پیغمبر دوست در ادامه با اشاره به لزوم توجه به بخش روابط عمومی و ضرورت برگزاری نشستی مشترک با اعضای کمیسیون فرهنگی شورای شهر، خاطرنشان کرد: بسیاری از کلانشهرهای کشور با رویکردی خاص به حوزه روابط عمومی می نگرند تا جاییکه بودجه روابط عمومی در برخی از این کلانشهرها باز است و این در حالی است که بودجه روابط عمومی شهردار کلانشهری همچون کرج، بسیار ناچیز است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد