درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 8 خرداد 1403 - 12:01   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند

  مایکروسافت Copilot+ را معرفی می‌کند


ادامه ادامه مطلب دو

اعتماد به هوش مصنوعی

  اعتماد به هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب سه

رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند

  رئیس هوش مصنوعی متا می‌گوید مدل‌های زبان بزرگ به هوش انسان نمی‌رسند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند
  طوفان رسانه‌ای چیست؟
  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد
  سه نکته برای بازسازی گذشته خود
  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟
  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل
  قطعی بینگ نشان می‌دهد که جستجوی گوگل چقدر واقعاً رقیب کمی دارد
  چگونه تیم روابط‌عمومی می‌تواند به شما در متعادل کردن رشد و فرهنگ شاد کمک کند؟
  هم‌افزایی روابط‌عمومی‌های صنعت بیمه برای توسعه فرهنگ پذیری خدمات بیمه در جامعه
  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5814صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 15 مهر 1392 - 11:27
روابط عمومی یک فن است/ تلاش ما رعایت صداقت در پوشش اخبار است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  رئیس روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سراسر کشور با بیان اینکه روابط عمومی یک فن است، گفت: تلاش ما نیز این است که رعایت صداقت را در پوشش اخبار داشته باشیم.


به گزارش شارا به نقل از مهر، عباس لهراسبی در مراسم افتتاحیه دهمین گردهمایی آموزشی مسئولان روابط عمومی ادارات کل تبلیغات اسلامی استان‌های کشور که پیش از ظهر دوشنبه در مجتمع فرهنگی نور قم برگزار شد، اظهار داشت: تلاش ما این است که هر اتفاقی در سازمان تبلیغات اسلامی کشور می افتد بتوانیم پوشش دهیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در سراسر کشور موانع سخت افزاری و نرم افزاری در بعضی زمینه ها وجود دارد اما در همین حال هر اتفاقی می افتد باید به بهترین شکل مخابره شود و هدف ما نیز این است.

لهراسبی افزود: در حال حاضر توان ما این است که بتوانیم بیش از 2 هزار خبر را مخابره کنیم و همزمان با آن به طور قطع کیفیت این اخبار نیز مورد توجه است.

وی ضمن تاکید بر اینکه در طول چند سال گذشته دوستان و همکاران ما تلاش کردند تا نواقص موجود در بخش روابط عمومی و سایت های زیرمجموعه آن برطرف شود، گفت: در حال حاضر این هدف به دست آمده و دوستان همکار باید به روابط عمومی به چشم یک فن نگاه کنند.

رئیس روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی سراسر کشور تصریح کرد: مسئله آرشیو خبر در سازمان تبلیغات اسلامی مسئله ای است که باید مورد توجه قرار می گرفت و امروز نیز این اتفاق روی داده تا با استفاده از آرشیو موجود بتوانیم به تحلیل اخبار و وقایع بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه صداقت در خبر امر مهمی است و تلاش ما این است که بتوانیم به آن عمل کنیم، گفت: برخی مواقع تعدادی از خبرها که سابقا روی داده مجددا تکرار می شود که این اتفاق نامبارکی در این حرفه است و در حال حاضر و در برنامه های جدید  به این امر بیش از پیش توجه خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم از مسئولان روابط عمومی های سازمان تبلیغات اسلامی در سراسر کشور تجلیل به عمل آمد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اضطراب محل کار: بینش و استراتژی‌ها برای غلبه بر آن


  10 کشور برتر برای سفر در سال 2024، طبق مجمع جهانی اقتصاد


  جنجال هوش مصنوعی ادوبی: خلاقان در برابر ربات‌ها؟


  دکتر عقیلی، نمادی از تعهد و تلاش در عرصه علوم ارتباطات


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


  از شمار دو چشم یک تن کم


  پیام تسلیت موسسه کارگزار روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  نکاتی برای تصمیم‌گیری استراتژیک در شرایط عدم اطمینان


  پیام تسلیت انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت درگذشت دکتر سید وحید عقیلی


  هوش مصنوعی مولد، برنامه‌نویسی کامپیوتر کوانتومی را متحول می‌کند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد