درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5863صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 16 مهر 1392 - 18:42
روابط عمومی‌ها باید برکات سفر مقام معظم رهبری را در سطح جامعه تبیین کنند
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مدیر کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی با بر شمردن اهمیت و جایگاه روابط عمومی‌ها گفت: تأثیر روابط عمومی در تصمیم‌سازی سازمان بدیهی و غیر قابل انکار است.

به گزارش شارا از بجنورد به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی "علیرضا دوانلو" در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اظهار کرد: رسالت روابط عمومی تحقیق میدانی است که نتیجه آن بازخورد افکار عمومی به سازمان خواهد بود.

وی افکار سنجی، ترغیب، تشویق، بازبینی و تبلیغ را از وظایف مهم روابط عمومی برشمرد که می‌تواند اسباب موفقیت یک سازمان را در منظر افکار عمومی رقم بزند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: با توجه به رویدادهای اخیر در عرصه سیاست خارجی و گفتگوهای بین‌المللی مسئولیت روابط عمومی در تشریح و تبیین اهداف این گفتگوها در سطوح داخلی سنگین‌تر خواهد بود.

دوانلو از نقش روابط عمومی‌ها در بازتاب سرافرازانه سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی ابراز خرسندی کرد و خطاب به مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها، اجرای هر چه بهتر برنامه‌های ستاد نکوداشت نخستین سالگرد این سفر را مورد تاکید قرار داد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی هم در این نشست از سفر مقام معظم رهبری به عنوان یک رویداد تاریخی و بی نظیری برای این استان دانست.

سیف الله مطلبی با تاکید بر اینکه روابط عمومی‌ها باید برکات سفر مقام معظم رهبری را در سطح جامعه تبیین کنند اضافه کرد: مردم ولایتمدار این استان با توجه به شرایط سخت اقتصادی، بلوغ سیاسی خود را با حضور چشمگیر و مثال زدنی خود در استقبال از مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد