درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 23:26   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روز ملی روابط‌عمومی: فراتر از انتشارات مطبوعاتی - بازگشایی پارادایم جدید روابط‌عمومی
  چگونه روابط‌عمومی دیجیتال را با موفقیت با روابط‌عمومی داخلی ادغام کنیم
  چرا داشتن یک موسیقی متن در محل کار می‌تواند بهره‌وری شما را افزایش دهد
  فناوری، پایان شکست فتوشاپ
  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی
  ۷ اصل حمایتی در روابط
  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن
  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن
  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما
  پیچیدگی‌های نظام رسانه‌ای
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5870صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 18 مهر 1392 - 08:15
عضو کمیته علمی همایش زن و روابط عمومی: نقش زنان در پست های مدیریتی روابط عمومی کمرنگ است
عضو کمیته علمی همایش زن و روابط عمومی در خصوص جایگاه بانوان در بخش های مدیریتی روابط عمومی گفت: با توجه به مشکلات ناشی از حضور زنان در بخش های مدیریتی کشور از یک سو و عدم تعریف مشخص از جایگاه روابط عمومی در ساختار اداری کشور، طبیعتا نمی توان توقع داشت جایگاه زنان در پست های مدیریتی روابط عمومی از نقش پررنگی برخوردار باشد. دکتر بیتا شاه منصوری با اشاره
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- عضو کمیته علمی همایش زن و روابط عمومی در خصوص جایگاه بانوان در بخش های مدیریتی روابط عمومی گفت: با توجه به مشکلات ناشی از حضور زنان در بخش های مدیریتی کشور از یک سو و عدم تعریف مشخص از جایگاه روابط عمومی در ساختار اداری کشور، طبیعتا نمی توان توقع داشت جایگاه زنان در پست های مدیریتی روابط عمومی از نقش پررنگی برخوردار باشد.
 دکتر بیتا شاه منصوری با اشاره به جایگاه و امور حرفه ای کارگزاران زن روابط عمومی در سطوح مدیریتی، اظهار داشت: محدودیت انتخاب زنان برای تصدی گری مشاغل خاص از جمله روابط عمومی که حرفه ای زنانه محسوب می شود، از موضوعاتی است که مدیران ارشد را با تنگنا مواجه کرده است. این وضعیت به گونه ای است که در حال حاضر شمار مدیران مرد در کشور ما 35 برابر مدیران زن افزایش یافته است.
 عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: وی در پایان تصریح کرد: تعداد شاغلان زن در پست های اداری روابط عمومی افزایش یافته است اما هنوز مدیران ارشد سازمان ها ترجیح می دهند مدیریت روابط عمومی ها را به مردان بسپارند.
 ستاد خبری
 
 
 همکار ارجمند: روز هفدهم مهرماه سال جاری، اخبار همایش به صورت لحظه ای روی وبسایت همایش به نشانی www.prwomen.ir منتشر می شود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


  خبرنگاری توسعه


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  واکاوی ورود داده‌نگاری به یک روزنامه شاخص محلی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد