درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 22:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5874صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیسه شنبه، 16 مهر 1392 - 22:01
نقش زنان در روابط عمومی
علیرضا پیغمبر دوست مدیرکل روابط عمومی شهرداری کرج - در حال حاضر بسیاری از روابط عمومی های دستگاههای مختلف از حضور بانوان بهره مند هستند که این امر در ساختار سازی و رویکردهای نوین باید گامی فراتر از گذشته بردارد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-   روابط عمومی و پیچیدگی های آن پازلی گسترده است که ابعاد مختلفی را شامل می شود.

بیراه نیست که این حوزه را هنر توام با تخصص و بعضا هنر هشتم نامیده اند چرا که هنرمندی در این عرصه، با تخصص گرایی عجین شده و فرایندی گسترده را به وجود آورده است.

روابط عمومی یکی از پنج شغل استرس زای جهان و از مشاغل سخت است که در هویت بخشی سازمانی نقش بسزایی دارد. این حوزه به رغم جایگاه مناسب در سازمان یکی از تاثیرگذارترین بخش های هر سازمان است که به واقع تجلی اقدامات و عملکردهای یک دستگاه است.

دقت نظر، انسجام، مسئولیت پذیر بودن و... تنها بخشی از ویژگیهایی است که در حیطه روابط عمومی بسیار ملموس تر از سایر بخشها است چرا که در این حوزه رکود و ماندگاری معنا ندارد و شاید یکی از فعال ترین بخش های دستگاه های اداری محسوب می شود که در نهادی همچون شهرداریها به جهت گسترش و اهمیت خدمات رسانی از جایگاه بالاتری برخوردار است.

در این میان نگاهی گذرا به کارکرد این بخش بیانگر حضور موثر بانوان در این عرصه است. در حال حاضر تعداد کارشناسان و اندیشمندان زن در حوزه روابط‌عمومی رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است و عملکرد موفقیت‌آمیز آنان باعث شده است حضور خاموش زنان اما موثر در عرصه‌های حرفه‌ای و علمی نمود بیشتری یابد.زنان به جهت توانمندی های ویژه و فارغ از دغدغه مسئولیت در ارتباط گیری توانمندی های بهتری دارند و این امر در بخشی همچون روابط عمومی ضروری و عینی تر به نظر می رسد.

حوزه روابط عمومی دارای تحرکات و ظرافت های خاصی است که تجربه نشان داده زنان همپای مردان در این عرصه موفق هستند و به نوعی میتوان این حوزه را جایگاهی مناسب برای زنان تلقی کرد. حضور مستمر ارباب رجوع و چگونگی برخورد مناسب با آنان نیازمند صبر و حوصله است که این مهم نیز از ویژگیهای بارز زنان و یکی از دلایل حضور این قشر در لایه های مختلف روابط عمومی است.

در حال حاضر بسیاری از روابط عمومی های دستگاههای مختلف از حضور بانوان بهره مند هستند که این امر در ساختار سازی و رویکردهای نوین باید گامی فراتر از گذشته بردارد. هم اکنون بسیاری از نقش های کلیدی روابط عمومی برعهده زنان است اما واگذاری پست های مدیریتی هنوز قطعه ای مفقوده در پازل روابط عمومی است که البته نیازمند اقدامات موثر بانوان در شرح وظایف محوله و اعتمادسازی نیز می باشد.به هر روی بسیاری از اندیشمندان و صاحب نظران معتقدند هنر روابط عمومی باید با نگاه دقیق، ریزبینانه و عملگرایانه زنان توام شده و پست های مدیریتی این حوزه به این قشر واگذار شود .

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد