درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 9 خرداد 1403 - 23:50   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  هنر جنگ روابط‌عمومی
  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها
  چرا بسیاری از مدیران قادر به رهبری موثر نیستند؟
  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5890صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 17 مهر 1392 - 19:06
یک مقام مسئول در هلال احمر: روابط عمومی پایگاه راهبردی برای افزایش حضور زنان است
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران گفت: روابط عمومی پایگاه راهبردی برای افزایش حضور زنان است ولی سهم خانواده روابط عمومی تنها یک روز در سال است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران گفت: روابط عمومی پایگاه راهبردی برای افزایش حضور زنان است ولی سهم خانواده روابط عمومی تنها یک روز در سال است.
 
 به گزارش شارا، فرحناز رافع روز چهارشنبه در نخستین همایش زن و روابط عمومی، گفت: زنان خود را باور ندارند اما باید دید سیستم نیز آنها را باور دارد یا خیر.
 وی با اشاره به آیات قرآن و بیانات مقام معظم رهبری درباره اهمیت حضور و مشارکت زنان در فعالیت های مدیریتی روابط عمومی، افزود: چطور زن در مشارکت سیاسی وقتی انتخاب می کند حق دارد، اما برای انتخاب شدن حقی ندارد.
 رافع گفت: زنان در حال حاضر حضوری انفعالی در تصمیم گیری ها دارند لذا باید تلاش کنیم که عنصری فعال در این عرصه باشیم.
 وی، در ادامه سه عنصر آموزش و آگاهی، تواناسازی و ایجاد فرصت های اجتماعی را برای حضور فعال زنان در سطوح عالی مدیریتی ضروری ذکر کرد و افزود: بدون تردید روابط عمومی یکی از عرصه های حضور زنان در ایران است.
 رافع تصریح کرد: باید عوامل موثر در توانمندسازی زنان را در سطوح عالی شناسایی و در جهت آنها حرکت کرد.
 وی با اشاره به نقش پررنگ زنان در سند چشم انداز ۱۴۰۴، گفت: ۷۰ درصد کارشناسان روابط عمومی ها در کشور را زنان تشکیل می دهند که ۸۰ درصد آنها فارغ التحصیلان رشته روابط عمومی هستند.
 عضو هیات علمی سازمان مدیریت صنعتی نیز برای حضور موثرتر زنان در عرصه روابط عمومی، تشکیل انجمن روابط عمومی زنان را خواستار شد.
 دکترشهیندخت خوارزمی افزود: تشکیل این انجمن باعث حضور فعال زنان متخصص روابط عمومی در کنفرانس ها و همایش های علمی و شرکت در دوره های آموزشی مختلف می شود.
 وی اظهار داشت: هرچند وضع جایگاه زنان نسبت به سه دهه گذشته بهتر شده اما هنوز زنان در مدیریت کشور جایگاه مناسبی ندارند.
 خوارزمی گفت: از آنجا که در جامعه مدعی عدالت زندگی می کنیم باید مشاغل نیز براساس شایستگی ها و دانش تخصصی توزیع شود، یعنی سهم زنان و مردان متخصص و دارای تحصیلات عالی در مشاغل باید متناسب باشد. 
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


  جستجوی هوش مصنوعی گوگل خشم آنلاین را برمی‌انگیزد


  سه نکته برای بازسازی گذشته خود


  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


  طوفان رسانه‌ای چیست؟


  چرا ثبات در بازاریابی ویدیویی و تناسب اندام مهم است؟


  ارتباطات بحران: وجه اشتراک جنجال‌های تبلیغاتی اپل، بامبل و سوئل


  هوش مصنوعی صنعت بزرگسالان را تکان می‌دهد، اما برخی سازندگان نگران فرار مخاطبان هستند


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  ارزشیابی ارتباطات: یک چک‌لیست برای سنجش ارتباطات


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد