درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 11 خرداد 1403 - 09:39   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد

  گوگل در تلاشی برای خرید هاب‌اسپات در بزرگترین معامله خود، مایکروسافت را به چالش می‌کشد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند

  ربات‌ها در استارباکس ناور 1784: 100 ربات به مشتریان خدمات ارائه می‌دهند


ادامه ادامه مطلب سه

زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی

  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان
  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟
  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد
  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 5956صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیجمعه، 19 مهر 1392 - 20:05
زنان در شغل روابط عمومی دیده نمی شوند!
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- استاد دانشگاه تهران در نخستین همایش زن و روابط عمومی به نقش پنهان زنان در مشاغل روابط عمومی اشاره کرد.


به گزارش شارا، دکتر اعظم راودراد گفت: زنان تقریبا در تمامی مشاغل حضور  دارند اما در برخی از این مشاغل دیده می شوند و در برخی دیگر دیده نمی شوند.
او با اشاره به تفاوت در ماهیت کارهایی که زنان و مردان انجام می دهند افزود: همه برای کار مردان اهمیت بیشتری قائلند چون معتقدند معاش خانواده بر عهده مردان است. اما زنان در مشاغل کمتر و مراتب شغلی پایین تر قرار دارند.


وی گفت: احتمال اشتغال زنان به کارهای اداری بیش از مردان است اما تعداد کمتری از آنها به کارهای تخصصی یا مدیریت دست پیدا می کنند.
این محقق و استاد دانشگاه در ادامه بیاناتش که نتیجه یک تحقیق مشترک با پریسا سرکاراتی بود، به بیان ابعاد تحقیقشان با عنوان «نقش آشکار و پنهان زنان در روابط عمومی» پرداخت.


وی با اشاره به حضور 50 درصدی زنان در روابط عمومی ها نسبت به حضور 13.2 درصدی نسبت زنان به کل شاغلین، مناسبت شغل روابط عمومی را در فرهنگ ایرانی تایید کرد.
همچنین نتایج این تحقیق نشان می داد که زنان مورد مطالعه در مقایسه با مردان نقش بیشتری در تولید محتوا داشته و کمتر درگیر سمت های مدیریتی هستند.


وی از این داده ها نتیجه گرفت: زنان به دلیل اشتغال به کارهای ستادی فکری و محتوایی کمتر دیده  می شوند و مردان به دلیل اشتغال در کارهای اجرایی و شکلی (صف) بیشتر دیده می شوند.
گفتنی است همایش زن و روابط عمومی روز چهار شنبه 17 مهرماه با مدیریت موسسه کارگزار روابط عمومی و با حضور کارشناسان و متخصصان زن روابط عمومی در سطح ملی برگزار شد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  زندگی شاد بدون رسانه‌های اجتماعی


  هنر جنگ روابط‌عمومی


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


  اپل هوش مصنوعی مولد را به ایموجی‌ها اضافه می‌کند: چه معنایی دارد؟


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


  کانوا: ابزارهای طراحی خود را برای تسلط بر فضای کاری حرفه‌ای ارتقا می‌دهد


  اطلاع‌رسانی پولی: چالش‌ها و فرصت‌ها


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  مرتبه استادی، عنوانی که برازنده او بود


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد