درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 00:49   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 6088صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 23 مهر 1392 - 07:28
نظام پیشنهادها به منظور بهره‌گیری از خرد جمعی با مشارکت روابط عمومی
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-
  
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-  مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی، از فعال شدن کمیته نظام پیشنهادها در ستاد مرکزی این سازمان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این کمیته، زمینۀ بهره‌مندی از حداکثر توان و مشارکت بیشتر کارکنان و علاوه بر آن مخاطبان سازمان فراهم خواهد شد.

به گزارش شارا به نقل از ایسنا، رضا امینی افزود: پس از اخذ مجوزهای لازم، کمیته‌های استانی نظام پیشنهادها در استان‌ها شکل گرفته و با تهیه نرم‌افزارهای مربوطه در آینده نزدیک، گام‌های مؤثری در بهره مندی بیشتر از خرد جمعی برداشته خواهد شد.

وی تأکید کرد: سازمان تأمین‌اجتماعی از سازمان‌های پیشرو در بحث نظام پیشنهادهاو برنامه‌ریزی در کشور بوده است و تا قبل از سال 84 در این زمینه نیز دارای رتبه کشوری بوده است که با فعال شدن مجدد این کمیته، زمینه مناسب برای بالا بردن مشارکت کارکنان در امور سازمان و بهبود کیفیت خدمات‌رسانی به مردم فراهم می‌شود و از اتلاف وقت و هزینه جلوگیری شده و درنهایت موجب رضایتمندی بیشتر مخاطبان و مراجعه‌کنندگان به مراکز اجرائی این سازمان می‌شود.

امینی تصریح کرد: با انتصاب دکتر نوربخش به سمت مدیرعاملی سازمان تأمین‌اجتماعی که خوشبختانه از بدنه این سازمان صورت گرفت و تأکید ایشان برای فعال شدن نظام پیشنهادها، برگزاری جلسات و نشست‌هایی با حضور نمایندگان معاونت‌های مختلف این سازمان در دستور کار قرار گرفت و با همسوکردن افکار کارکنان، قدم‌های مؤثری درجهت اعتلای سازمان تأمین‌اجتماعی و حل مشکلات و مسائل اجرائی این سازمان برداشته می‌شود.

مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی خاطرنشان کرد: نزدیک به 37 میلیون نفر از اقشار مختلف جامعه با این سازمان ارتباط دارند و برای پویا بودن، این سازمان نیاز به برنامه‌ریزی متعدد و مختلف در تمامی زمینه‌ها دارد.

وی با انتقاد از معدود افرادی که با اغراض خاص حرکت این سازمان را فاقد برنامه‌ریزی اصولی می‌دانند، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای یک سازمان با گستردگی خدمات تأمین‌اجتماعی چیزی نیست که در ظرف مدت کوتاه به ثمر بنشیند با این وجود حرکت این سازمان بر مبنای برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت با تشکیل کارگروه‌های متعدد و بهره‌گیری از نقطه نظرات صاحبنظران رشته‌های مختلف و خرد جمعی درحال انجام است.

امینی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت 100 روزه سازمان شروع شده است و اجرای برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدت نیز در دستور کار معاونت‌های مختلف این سازمان قرار گرفته است، اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در آینده‌ای نزدیک مردم شاهد تحولاتی عظیمی در بخش‌های مختلف به خصوص در بخش IT خواهند بود.

تشکیل کمیته های درآمد، درمان، سرمایه گذاری و IT، انجام تمهیدات لازم برای فعال سازی کمیته سلامت اداری، احصاء و تنظیم امور قابل تفویض به استان‌ها در راستای سرعت بخشی به امور، احصاء پیشنهادهای اصلاحی ساختار سازمان در کوتاه مدت، ایجاد وفاق سازمانی برای همفکری و تشریک مساعی میان مدیران و سایر همکاران سازمانی، تنها بخشی از اقدامات انجام شده طی کمتر از 2 ماه اخیر که از شروع به کار مدیرعامل جدید می گذرد، می‌باشد.

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی افزود: همایش سراسری مدیران تأمین‌اجتماعی که طی هفته گذشته به مدت دو روز با تشکیل چهار کارگروه مختلف برگزار شد نیز در همین راستا بود و در این همایش از نقطه نظرات کارشناسی این مدیران که از افراد تحصیلکرده و باسابقه در حوزه کار و تأمین‌اجتماعی هستند، بهره‌گیری شد و با احصاء دیدگاه آنان، تهدیدها و فرصت‌ها شناخته شد و در همین راستا برنامه‌ریزی درجهت رفع مشکلات در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی با دعوت از تمامی صاحبنظران و افراد جامعه برای ارائه پیشنهادها و نقطه‌نظرات مؤثر و ارائه راه‌کارهای علمی و عملی برای رفع چالش‌ها تأکید کرد: کمیته‌های استانی نظام پیشنهادها در سراسر کشور زیرنظر مدیرکل و مدیریت درمان تأمین‌اجتماعی هر استان فعال شده است و تمامی کارکنان و افراد جامعه می‌توانند پیشنهادها خود را از طریق کانون‌های کارگری و بازنشستگی و روابط عمومی استان‌ها و یا مستقیماً با ارسال به دبیرخانه این کمیته واقع در امور استان‌های تأمین‌اجتماعی با این کمیته ارتباط برقرار و نظرات خود را ارسال نمایند که پس از بررسی در کمیته مربوطه، از بهترین پیشنهادهای ارائه شده طبق ضوابط تدوین شده - به نحو شایسته تقدیر خواهد شد.
   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد