درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 16:30   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7225صفحه نخست » سه شنبه، 28 آبان 1392 - 03:30
بانکداری الکترونیک ایران به روایت آمار
براساس آمار بانک مرکزی، مجموع تعداد تراکنش‌های انجام شده در سوئیچ شاپرک که شامل پایانه‌های فروشگاهی، تلفن همراه و اینترنتی می‌شود، در مردادماه امسال به ۳۹۳ میلیون و ۹۹۰ هزار و ۳۴ تراکنش رسیده است.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- از مجموع تراکنش‌ها در شاپرک، 305 میلیون تراکنش بر روی  پایانه‌های فروشگاهی، 68 میلیون مورد بر روی تلفن همراه و 20 میلیون مورد توسط اینترنت انجام گرفته است.
به این ترتیب هر کدام از سه کانال پایانه‌های فروشگاهی، تلفن همراه و اینترنت سهمی 77 درصدی، 17 درصدی و 5 درصدی از کل تراکنش‌های انجام شده به خود اختصاص داده‌اند.
بانک مرکزی، مبلغ  کل تراکنش‌های انجام شده  را در این ماه حدود 491 هزارمیلیارد ریال اعلام کرده است؛ ازاین مبلغ  حدود 485 هزار میلیارد ریال بر روی پایانه‌های فروشگاهی، 940 میلیارد ریال بر روی تلفن همراه و 5 هزار میلیارد ریال نیزبر روی اینترنت بوده است.

شرکت های وابسته به بانک ها در رتبه نخست تعداد و مبلغ تراکنش

در میان شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت (پی اس پی)  رتبه نخست  را از نظر تعداد تراکنش شرکت  «به‌پرداخت ملت» وابسته به بانک ملت با 121,215,822 تراکنش و رتبه دوم را شرکت «آسان پرداخت پرشین» که کاملا خصوصی است با 61,230,449 تراکنش، دارا هستند. رتبه سوم نیز در اختیار تجارت الکترونیک پارسیان وابسته به بانک پارسیان است با 54,895,615 تراکنش.
از لحاظ مبلغ تراکنش‌ها شرکت «به‌پرداخت ملت» با 225,052,140 میلیون ریال، «کارت اعتباری ایران کیش» با 63,130,377 میلیون ریال و «داده‌ورزی  سداد» با 58,275,759 میلیون ریال در رتبه‌های اول تا سوم جای گرفته‌اند.
در تراکنش‌های پایانه‌های فروشگاهی نیز رتبه نخست از نظر تعداد و مبلغ در اختیار  «به‌ پرداخت ملت»  است که با توجه به وابستگی این شرکت به بانک ملت جای تعجب ندارد.

تراکنش های موبایلی در سیطره یک شرکت کاملا خصوصی

درتراکنش‌های تلفن همراه اما به نظر می‌رسد شرکت «آسان پرداخت پرشین»  که با وجود عدم وابستگی  به بانک‌ها،  توانسته در جایگاه  نخست از نظر مبلغ و تعداد قرار بگیرد، کار بزرگی را انجام داده است. آسان پرداخت پرشین طی مرداد ماه مجموعا در سه کانال خرید، مانده گیری و پرداخت قبض و خرید شارژ 50,318,430 تراکنش انجام داده که مبلغی در حدود 586,308 میلیون ریال را دربرگرفته است.
شرکت های «پرداخت الکترونیک سامان» با 11,922,715 تراکنش و شرکت «پرداخت الکترونیک پاسارگاد» با 5,396,924 تراکنش یه ترتیب در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند.

شرکت های بانکی همچنان بی رقیب در پرداخت های اینترنتی

در تراکنش‌های اینترنتی هم رتبه نخست از نظر تعداد در اختیار شرکت «پرداخت الکترونیک سامان» وابسته به بانک سامان است.  این شرکت مجموعا در مرداد ماه 14 میلیون و 162 هزار و 996 تراکنش اینترنتی داشته است.بیشترین مبلغ تراکنش‌های اینترنتی اما متعلق به تجارت الکترونیک پارسیان است. این شرکت طی مرداد ماه 2,630,343 میلیون ریال تراکنش داشته است.

 

منبع: Banker

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد