درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 22:13   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 7872صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومیپنجشنبه، 21 آذر 1392 - 14:54
کارگزار روابط عمومی: پایان ممیزی نهایی پیاده سازی استانداردهای 10015 و10002 ISOدربانک انصار
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی مراسمی با حضور آقای فروتن قائم مقام بانک انصار ممیزی نهایی پیاده سازی استانداردهای 10015ISO و ISO10002 در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بانک انصار پایان یافت.
  


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- طی مراسمی با حضور آقای فروتن قائم مقام بانک انصار ممیزی نهایی پیاده سازی استانداردهای 10015ISO و ISO10002 در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی بانک انصار پایان یافت.


به گزارش شارا به نقل از اداره کل بازاریابی و تبلیغات بانک انصار، در این مراسم که معاونین و مدیران کل این بانک نیز حضور داشتند آقای فروتن بر پیگیری مصرانه اهداف تحولی بانک تأکید کرده و اجرا و پیاده سازی استانداردهای حرفه ای ازجمله استانداردهای 10015ISOو 10002 ISOرا نشانه جدیت بانک انصار در ارتقای ظرفیت های حرفه ای و رقابتی و کسب مزیت های رقابتی به منظور تحقق راهبردهای مشتری مداری بانک انصار دانست.


شایان ذکر است که هدف ازپیاده سازی استانداردISO 10002 بهبود فرآیند رسیدگی به شکایات مرتبط با خدمات بانک است ،تا مشتریان این اطمینان را داشته باشند که به مشکلات آنها به صورت اثر بخش رسیدگی می شود .


افزون براین، استاندارد10015 ISO به عنوان خطوط راهنما جهت بهبود شایستگی و مهارت کارکنان به شمار می آید. براساس این استاندارد، سیستم آموزش به فرایند فراهم سازی و توسعه دانش، مهارت ها و رفتارها به منظور برآورده ساختن الزامات آن سیستم اختصاص می یابد. این سیستم 4 مرحله نیازسنجی، برنامه ریزی، برگزاری دوره های آموزشی و ارزیابی اثربخشی آن را شامل می شود.
 

 

http://shara.ir

Iranian Public Relations News Network(shara)

http://en.shara.ir/login.php

همایش زن و روابط عمومی(PRWOMEN)

http://www.irancpr.ir/fa/?current=home

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد