درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 04:59   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
  ما دقیقاً چه‌کاره‌ایم؟
  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟
  منصور شیخ‌الاسلامی مدیر حوزه مدیر روابط‌عمومی صندوق کارآفرینی امید شد
  تنزل جایگاه روابط‌عمومی: مشکلی دیرینه و فراتر از دولت‌ها
  ۲۷ اردیبهشت، روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  در روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی چه باید کرد؟
  عذرخواهی و گلایه‌های عضو باسابقه شورای روابط‌عمومی استان مازندران
  مدیرکل روابط‌عمومی‌ و امور بین الملل استانداری فارس: آموزش، پیش نیاز عملکرد مطلوب روابط عمومی‌هاست
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8072صفحه نخست » پیشخوان شارا-پیشنهادهای کاربران روابط عمومییکشنبه، 1 دی 1392 - 04:11
پیام مدیرعامل پست‌ بانک‌ ایران به مشتریان
مهندس ضیائی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به مناسبت آغاز هیجدهمین سال فعالیت این بانک پیامی برای مشتریان ارسال نموده است. به گزارش بیما، در این پیام آمده است: با استعانت از درگاه حق، اینک در طلیعه موسم زمستان، فصل پیروزی و فصل کسب افتخارات بزرگی قرار داریم که مصادف با سالروز شروع رسمی فعالیت پست‌بانک‌ایران در عرصه بانکداری و خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگوار این مرز و بوم می باشد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- مهندس ضیائی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران به مناسبت آغاز هیجدهمین سال فعالیت این بانک پیامی برای مشتریان ارسال نموده است. به گزارش بیما، در این پیام آمده است: با استعانت از درگاه حق، اینک در طلیعه موسم زمستان، فصل پیروزی و فصل کسب افتخارات بزرگی قرار داریم که مصادف با سالروز شروع رسمی فعالیت پست‌بانک‌ایران در عرصه بانکداری و خدمتگزاری به ملت شریف و بزرگوار این مرز و بوم می باشد.

روزی که خدمتگزاران‌ صدیق عرصه بانکداری کشور در این بانک با همت، همدلی و تلاش فراوان توانسته اند با ایجاد بسترهای بانکداری الکترونیک در مناطق روستائی و نقاط دوردست و محروم و همچنین عبور از موانع و مشکلات فراوان، آن را به گسترده ترین شبکه بانکی کشور یعنی؛ "بانک ایران" تبدیل کرده و در مسیر گسترش عدالت و محرومیت‌زدائی ایفای نقش می کند.


اکنون پست بانک ایران با دارابودن 14هزار و 500 شعبه و دفترخدمات بانکی و ایجاد بسترهای بانکداری الکترونیک در شبکه مویرگی توانسته است مسئولیت خدمت رسانی شبکه بانکی کشور را در مناطق روستائی به تنهائی و بدون توجه صرف به کسب سود و درآمدزائی دراختیار داشته باشد و این خود مصداق بارزی از خدمتگزاری و عدالت گستری این بانک در جامعه است که همه و همه، حاصل تلاش و کوشش بی‌وقفه کارکنان و کارگزاران آن می باشد.


اعضای هیأت مدیره و مدیران این بانک همواره بر خود می بالند و افتخار می کنند در کنار کارکنان و کارگزاران صدیقی قرار گرفته اند که در جای جای ایران اسلامی، هدفی جز خدمتگزاری ندارند. گواهان این ادعا، مسئولان بلندپایه نظام، دولتمردان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداران و معاونان آنان، فرمانداران، ائمه جمعه و جماعات، مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرائی، بخشداران، دهیاران و فعالان عرصه‌های اقتصادی و تولیدی هستند که بارها و بارها از طُرق مختلف بر آن مهر تأئید گذاشته و بر حمایت همه جانبه از این بانک مردمی تأکید دارند.


ایجاد اشتغال برای بیش از 30هزار نفر در سطح کشور، توسعه و گسترش مستمر خدمات بانکداری الکترونیک از جمله؛ فراهم نمودن ارسال حوالجات الکترونیکی بین بانکی از طریق سامانه پایا در 3هزار دفترخدمات بانکی در روستاها و مناطق دوردست، افزایش دستگاه های کارتخوان(POS) از 11هزار به 61 هزار دستگاه، نصب بیش از 10هزار دستگاه پایانه شعب(pinpad) در دفاترخدمات بانکی و پشتیبانی از آن با خدمت دهی به شبکه شتاب، نصب بیش از یک هزار و 700دستگاه خودپرداز(ATM)، پرداخت یارانه بیش از 6/1 میلیون سرپرست خانوار و کسب رتبه اول پرداخت آن در مناطق روستائی و رتبه پنجم در سطح کشور و دریافت تقدیرنامه از سازمان هدفمندسازی یارانه ها در همین راستا، ایجاد سایت پشتیبان، برگزاری مجامع معوق سال های 89،90 و همچنین سال 91، انجام تجدید ارزیابی دارائی‌های بانک، مشارکت در امر ماندگار و خداپسندانه مدرسه سازی، انعقاد تفاهم نامه ایجاد "صندوق تأمین مالی خرد روستائی" در 10 هزار روستای کشور با مرکز توسعه روستائی و مناطق محروم ریاست جمهوری به منظور رونق تولید و اشتغال زائی و توسعه روستاها با پرداخت وام های قرض الحسنه در زمینه های اشتغال زائی، تولید و همچنین رفع احتیاجات ضروری با کارمزد حداکثر 4 درصد، اخذ عاملیت از صندوق توسعه ملی به منظور کمک به توسعه کشاورزی، اشتغال و تولید، کسب رتبه اول پرداخت سود سهام عدالت در بین بانک های کشور با 5/2 میلیون نفر، کسب رتبه برتر "توسعه دولت الکترونیک" در اجرای بانکداری الکترونیک به ویژه در زمینه ICT، دریافت تندیس "دومین اجلاس جهانی نشان منتخب"، دریافت تندیس و لوح "اولین همایش بین المللی صنعت و صادرات فناوری اطلاعات"، دریافت نشان "اعتماد مشتریان (TBA)" در صنعت بانکداری از ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور(ITEC)، دریافت نشان "برند محبوب مشتریان (PCB)" در صنعت بانکداری از ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور(ITEC)، کسب نشان‌های تکنولوژی برتر و خوشنام ترین نام تجاری در صنعت‌بانکداری و نوآوری در‌ خدمات بانکی در دومین اجلاس اکوایت(ECOIT)، دریافت تقدیرنامه از شهرداری تهران و خانه اندیشمندان ایران به جهت حمایت تحصیلی از کودکان و نوجوانان کم توان ذهنی، دریافت تقدیرنامه از استاندار تهران به جهت اقامه نماز جماعت، دریافت تندیس از اولین همایش فن آفرینان و کارآفرینان برتر کشور، تلاش برای لغو تحریم بانک از سوی دادگاه عمومی اروپا، دریافت لوح و تندیس از اولین جشنواره تولید کنندگان هوشمند در شبکه های کسب و کار، دریافت "نشان ارتباطات انسانی" در نهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و همچنین کسب رتبه دوم ملی گزارش نویسی در هشتمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی‌های سراسر کشور، دریافت "نشان تعالی روابط عمومی" و "تندیس و لوح نشان مسئولیت اجتماعی" در دومین دوره آئین سرآمدان روابط عمومی، دریافت نشان "نوآوری در مدیریت روابط عمومی" از ششمین اجلاس مدیران و رؤسای شرکت های بزرگ تولیدی و خدماتی نمونه سراسر کشور(ITEC)، کسب رتبه برتر "تکریم ارباب رجوع" در دهمین دوره جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران و بسیاری از موارد دیگر از مهمترین افتخارات و دستاوردهای بانک طی سال جاری است که همه آنها مرهون تلاش ها و زحمات بی شائبه شما همکاران بزرگوار و ارزشمند می باشد.


آری، اینک؛ کارکنان، کارگزاران، سهامداران و مشتریان بانک ایران، به‌حق در بلندای شبکه بانکی قرار گرفته و با کمال افتخار و با روحیه بسیجی و خدمتگزاری، هیجدهمین سال فعالیت آن را آغاز کرده و عزم خود را برای ایجاد تحول و پیشرفت و همچنین تحقق EPS معنوی(همان خدمت به خلق و ایجاد اشتغال در روستاها و مناطق دوردست) و EPS مورد انتظار سهامداران جزم کرده اند. بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از تلاش ها و زحمات تک تک شما کارکنان، کارگزاران، سهامداران و مشتریان ارجمند و تبریک روز اول دی ماه، سالروز آغاز هیجدهمین سال فعالیت پست بانک ایران، امیدوارم با استمرار روند توسعه و خدمت رسانی، بیش از پیش در مسیر حرکت، پیشرفت و توسعه بانک گام برداشته و شاهد شکوفائی و آبادانی هرچه بیشتر میهن پهناور اسلامی باشیم.


امیدواریم با رعایت سلسله مراتب اداری، قانونمندی و قانونگرایی، ترویج فرهنگ تقدیر و تشکر، ارائه آموزش های مستمر شغلی و استفاده از ابزارهای آموزشی مدرن، انجام مطالعات و تحقیقات لازم، ارائه مدل ها، ایده ها و طرح های نو، اصلاح و بهینه سازی فعالیت‌ها و عملیات و همچنین شناخت درست مشتریان و اعتبارسنجی آنان بتوانیم در سایه حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت مقام عظمای ولایت (مدظله العالی) از ظرفیت های بالفعل و بالقوه بانک برای رسیدن به هدف ‌‌غائی که همانا خدمت بیشتر به نیازمندان است گام برداریم.

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  روابط‌عمومی از حقوق بشر تا بخش کشاورزی


  ۷ اصل حمایتی در روابط


  ایران قوی با روابط عمومی قوی


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  روابط‌عمومی ایدیولوژیک؛ اثرهای مثبت و منفی


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  پرورش صحیح، در گروی آموزش مناسب


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد