درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:42   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 8348صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 18 دی 1392 - 12:07
دستاوردهای بانکداری الکترونیک انصار به نمایش گذاشته شد
شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک انصار با حضور در نمایشگاه سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که از سوی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی روزهای 16 و17 دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزارشد، با به نمایش گذاشتن فناوری، طرح ها، نرم افزارها و قابلیت های فنی و مدیریتی در غرفه مربوطه، دستاوردهای بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت خود را به نمایش گذاشت.
  

باحضور مدیرعامل بانک انصار در همایش
و برپایی غرفه در نمایشگاه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت بانک مرکزی


دستاوردهای بانکداری الکترونیک انصار به نمایش گذاشته شد


شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- بانک انصار با حضور در نمایشگاه سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که از سوی پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران طی روزهای 16 و17 دی ماه در مرکز همایش های برج میلاد برگزارشد، با به نمایش گذاشتن فناوری، طرح ها، نرم افزارها و قابلیت های فنی و مدیریتی در غرفه مربوطه، دستاوردهای بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت خود را به نمایش گذاشت.


به گزارش اداره کل بازاریابی و تبلیغات، سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که با هدف معرفی دستاوردهای نوین صنعت بانکداری کشور، بررسی روند پیشرفت فناوری در صنعت بانکداری، شناسایی رویکرد جدید فناوری اطالعات در کسب و کار بانکی، معرفی زیرساختها و ابزارهای نوین پرداخت الکترونیک و بررسی جنبه های فرهنگی – اجتماعی و اقتصادی بانکداری الکترونیک و ره نگاشت فناوری های نوین و صنعت بانکداری برپاشد، با حمایت 27 بانک و موسسه اعتباری و فناوری ارتباطات و اطلاعات از جمله بانک انصار در سه سطح الماس، طلایی و نقره ای، همراه بود و رییس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصادی و دارایی و تنی چند از صاحبنظران دانشگاهی و فعالان اقتصادی در آن سخنرانی کردند.


این گزارش می افزاید که دکترابراهیمی مدیرعامل بانک انصار نیز در این همایش حضور داشت و از غرفه بانک انصار در نمایشگاه بازدید کرد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد